

Pomagam Klientom w znalezieniu miejsca dla ich biznesu w sieci. Szukam najlepszych kanałów i sposobów komunikacji spójnych z marką. Wspieram zarówno tych, którzy są dopiero na początku swojej drogi, jak i tych, którym brakuje czasu i pomysłu na działania marketingowe online. Analizuję, doradzam, twórczo rozwiązuję problemy. W kontakcie z Klientem stawiam na zaufanie i wierzę w intuicję. Do każdego przypadku podchodzę indywidualnie. Mogę powiedzieć, że jestem swego rodzaju terapeutą dla biznesów internetowych.
Ścieżkę zawodową wyznaczyła mi moja więź ze słowami, bo piszę już od czasów szkolnych, a sygnały z otoczenia podpowiadały mi, że to odpowiednia droga. Postanowiłam ją więc kontynuować i udoskonalać na studiach polonistycznych.
W 2013 roku połączyłam moje dwie pasje – pisanie oraz miłość do kosmetyków – i w ten sposób powstało miejsce w sieci poświęcone urodzie, blog Mademoiselle Magdalene (aktualnie Meg Style). Stało się ono moim portfolio i pomogło nie tylko w rozwoju praktycznych umiejętności, ale także otworzyło drzwi do kariery zawodowej.
Przez ostatnie lata zyskałam doświadczenie z zakresu mediów społecznościowych, copywritingu czy fotografii. To doprowadziło mnie do aktualnego miejsca mojej pracy – agencji marketingowej, gdzie awansowałam na stanowisko Public Relations & Social Media Director.
Dla klientów agencji nie tylko prowadzę konta w mediach społecznościowych i dbam o ich wizerunek w sieci, ale odpowiadam również za kampanie Facebook czy Google Ads, piszę i redaguję teksty reklamowe czy scenariusze oraz organizuję sesje zdjęciowe.
W kwietniu 2020 roku postanowiłam dalej rozwijać się w tym kierunku, dlatego zaczęłam działać jako freelancer pod szyldem Social Me! i z powodzeniem realizuję różnorodne projekty dla moich Klientów.
Pomagam głównie małym firmom, które:
Co zyskują moi Klienci?
- mają niewielkie budżety reklamowe / marketingowe,
- nie prowadziły wcześniej żadnych działań w sieci lub prowadziły je w minimalnym stopniu i w sposób nieuporządkowany,
- nie potrafią odnaleźć się w świecie online,
- nie mają czasu i pomysłów na promocję w Internecie,
- są otwarte na propozycje oraz są gotowe na zmiany we własnym biznesie, które pomogą dostosować się do zmian na rynku,
- chcą dopiero założyć swój biznes i nie wiedzą, od jakich działań w sieci zacząć.
- Czas – nie musisz zdobywać nowych umiejętności, szukać i uczyć się narzędzi reklamowych.
- Spokój – oferuję kompleksowe działania: od prostych reklam na Facebooku, po budowę lejków sprzedażowych i doradztwo strategiczne oraz wizerunkowe.
- Wsparcie – staram się zachęcać Klientów do rozwoju, proponując badanie oczekiwań odbiorców oraz tworzenie nowych produktów będących odpowiedzią na te potrzeby.
- Złoty środek – wspólnie szukamy najbardziej optymalnych rozwiązań, uwzględniając stosunek budżetu do ilości pracy i efektywności.
- Pewność – że zadanie zostanie zrealizowane zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz budżetem.
Biorę udział w Konferencjach dla influencerów
Regularnie uczestniczę w konferencjach dla influencerów - See Bloggers (największe w Polsce wydarzenie tego typu) oraz Meet Beauty (skierowane do twórców z kategorii beauty). Dają one nie tylko możliwości poszerzania wiedzy i odbywania inspirujących spotkań, ale też zdobycia ciekawych doświadczeń i kontaktów.


Korzystam ze szkoleń
Staram się wykorzystywać wolny czas na szlifowanie umiejętności. Dzięki temu mogę moim Klientom oferować możliwie jak największy zakres działań wykonywany przez jedną osobę. Dlatego właśnie odbyłam kurs Google Ads prowadzony przez Sprawny Marketing. Wieczorami staram się uczestniczyć także w bezpłatnych szkoleniach dotyczących reklamy w social mediach, budowania marki online czy obsługi programów graficznych (pracuję w Lightroom oraz Canvie).
Śledzę nowości i porządkuję wiedzę
Próbuję być na bieżąco z funkcjonalnościami, które oferują social media i ich narzędzia reklamowe. Mam również biblioteczkę publikacji branżowych, by porządkować posiadaną już wiedzę oraz poznawać techniki sprzedaży, by pomagać firmom pozyskiwać i angażować klientów.
