i jestem specjalistką marketingu internetowego. Pomagam kobiecym firmom rozwijać się w sieci i zarabiać na sprzedaży produktów oraz usług. Wspólnie z klientkami zaplanowałam już kilkadziesiąt kampanii sprzedażowych kursów, e-booków czy webinarów. Wspieram w zaplanowaniu strategii sprzedażowej i komunikacyjnej, uwzględniając kanały, takie jak social media, e-mail marketing czy reklamy.
Nazywam się Magdalena Łubowska i jestem specjalistką marketingu internetowego. Pomagam kobiecym firmom rozwijać się w sieci i zarabiać na sprzedaży produktów oraz usług. Wspólnie z klientkami zaplanowałam już kilkadziesiąt kampanii sprzedażowych kursów, e-booków czy webinarów. Wspieram w zaplanowaniu strategii sprzedażowej i komunikacyjnej, uwzględniając kanały, takie jak social media, e-mail marketing czy reklamy.
Dlaczego warto współpracować właśnie ze mną?
Wspólnie ustalimy daty, kanały sprzedaży, cele, a także ceny Twojego produktu, więc uwzględnimy każdy aspekt kampanii.
Dostaniesz konkretny plan działania oraz precyzyjne wskazówki, więc będziesz wiedzieć, co masz robić.
Pomogę Ci w przygotowaniu komunikacji Twojej oferty, więc nie będziesz musiała się zastanawiać, jakich treści potrzebujesz.
Nie pozostajesz sama podczas procesu planowania i sprzedaży, więc poczujesz większą pewność siebie.
Możesz przegadać ze mną swoje pomysły i zadawać mi pytania, więc zyskasz spokój i porządek w głowie.
Otrzymasz wsparcie mentalne, szczególnie cenne, kiedy czujesz zmęczenie lub wyczerpanie kampanią. Nie pozwolę Ci się poddać na ostatniej prostej 😊
Co obejmuje usługa planowania kampanii sprzedażowej?
Konsultacje online
Analizę Twojej grupy docelowej, ich problemów i potrzeb
Indywidualną strategię sprzedaży produktu
Zarządzanie projektem, planowanie i rozdzielanie zadań, np. poprzez Asanę
Pomoc przy przygotowywaniu treści sprzedażowych (strona lądowania, social media, newslettery, eventy sprzedażowe)
Stałe wsparcie w trakcie przygotowywania oraz trwania kampanii – kontakt mailowy i poprzez komunikatory w godzinach pracy
W pakiecie VIP również reklamy i obsługę techniczną newslettera, w tym kontakt z supportem w razie problemów
FAQ
Najczęściej pojawiające się pytania
Twój pakiet startuje od dnia naszego pierwszego spotkania online, na które umówimy się z wyprzedzeniem.
Możesz wybierać wygodny dla Ciebie kanał komunikacji – mail, komunikatory (Instagram / Messenger / WhatsApp), Asana, Slack.
Klientki z wykupionym pakietem zawsze traktuję z najwyższym priorytetem. Oznacza to, że odpowiadam na wiadomość najszybciej jak to możliwe w godzinach pracy (poniedziałek-piątek 9.00-16.00), w zdecydowanej większości przypadków tego samego dnia, a maksymalnie w 24 godziny.
Uwaga! Musisz wziąć pod uwagę, że może się zdarzyć, że ze względów prywatnych, zdrowotnych czy rodzinnych będę potrzebować dnia czy dwóch dni wolnego i wtedy mogę odpowiedzieć z opóźnieniem. O dłuższym urlopie poinformuję Cię z wyprzedzeniem i wtedy ustalimy przedłużenie pakietu lub proporcjonalne wynagrodzenie.
Rozliczenie jest zgodne z aktualnym na tej stronie cennikiem i pakietem współpracy, na który się decydujesz. Nigdy nie biorę wynagrodzenia z góry, bo chcę, żebyś czuła się bezpiecznie. Rozliczymy się na podstawie faktury po miesiącu współpracy. W pakietach 3-miesięcznych rozliczenie możemy podzielić na 3 raty.
Nie, nie pracuję w ten sposób z klientami, więc nie musisz się obawiać, że będziesz zobowiązana. Jeżeli wstępnie będziesz chciała skorzystać z pakietu 3-miesięcznego, a po miesiącu zdecydujesz, że jednak to nie to – rozliczymy się za pakiet miesięczny.