Zmień nieznajomego w klienta dzięki Meta Ads
Czy wiesz, że klient musi zetknąć się z Twoją marką aż 8 razy, by zdecydować się na zakup?
Daj szansę swoim klientom na poznanie Ciebie i Twojej oferty, wspierając działania organiczne płatną reklamą.
NIE STAĆ CIĘ na to, by NIE INWESTOWAĆ w reklamy.
Meta Ads to niezbędny element rozwijania biznesu w Internecie.
Kiedy Ty nie decydujesz się na reklamę, Twoja konkurencja zarabia nawet wtedy, kiedy śpi lub jest na urlopie.
A Ty zostajesz w tyle.
Czy to o Tobie…
Nie musisz tego ogarniać i nie musisz być z tym sama – od tego masz mnie!
I nie musisz zaczynać od miliona monet 😊
Wiesz, czemu nie warto zabierać się za samodzielne ustawianie reklam?
Jeśli nie słyszałaś, czym jest piksel Facebooka…
Jeżeli myślisz, że konfiguracja reklam zaczyna się i kończy na przycisku “Promuj post”…
Jeżeli wydaje Ci się, że zmiany w reklamach należy wprowadzać każdego dnia lub wręcz przeciwnie – wystarczy, że puścisz w świat jedną reklamę…
To tylko stracisz pieniądze.
Panel menadżera reklam oraz algorytmy zmieniają się cały czas. Zajmij się w swoim biznesie tym, na czym znasz się najlepiej i co sprawia Ci przyjemność, a reklamy powierz mi!
Nazywam się
Magdalena Łubowska
i jestem specjalistką marketingu internetowego. Pomagam kobiecym firmom rozwijać się w sieci i zarabiać na sprzedaży produktów oraz usług. Wspieram także biznesy stacjonarne w promocji na rynku lokalnym. Przez ostatnie 6 lat pracy w agencji i jako freelancer zrealizowałam setki kampanii dla klientów z różnych branż, dla biznesów online, jak i stacjonarnych.
Nazywam się Magdalena Łubowska i jestem specjalistką marketingu internetowego. Pomagam kobiecym firmom rozwijać się w sieci i zarabiać na sprzedaży produktów oraz usług. Wspieram także biznesy stacjonarne w promocji na rynku lokalnym. Przez ostatnie 6 lat pracy w agencji i jako freelancer zrealizowałam setki kampanii dla klientów z różnych branż, dla biznesów online, jak i stacjonarnych.
Dlaczego warto współpracować właśnie ze mną?
Spójrz na swoje reklamy z szerszej perspektywy!
Być może myślisz, że kampanie reklamowe służą jedynie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług, ale ja chcę Ci pokazać je inaczej. Tak naprawdę to inwestycja w Twój biznes i wsparcie innych działań marketingowych.
Poprzez adsy możesz:
01
Zwiększać sprzedaż produktów i usług
02
Budować swoją listę mailingową
03
Promować webinary sprzedażowe
04
Zdobywać nowych, zaangażowanych obserwujących na swoje profile
05
Pozyskiwać kontakty do potencjalnych klientów
06
Promować swój biznes stacjonarny lokalnie
07
Docierać do osób, które miały już styczność z Twoją marką i przekonać je do zakupu
Adsy są stworze dla osób, które:
Ta oferta nie jest dla osób, które:
To mówią Klientki, które do tej pory ze mną współpracowały
Zobacz efekty moich kampanii – bez tabu!
Kampanie na pozyskiwanie kontaktów – telefon / mail
Kampanie na pozyskiwanie kontaktów – newsletter / webinar
Kampanie sprzedażowe
Rozliczenie projektowe / dotyczy jednej kampanii
Kampania sprzedażowa
(jeden produkt)
570 zł
+ 10% budżetu reklamowego
Kampania na pozyskiwanie followersów
250 zł
+ 10% budżetu
Kampania na zbieranie kontaktów
w formularzu Meta
510 zł
+10% budżetu
Kampania na pozyskiwanie kontaktów
webinar / newsletter
470 zł
+ 10% budżetu
Remarketing
250 zł
Rozliczenie abonamentowe / koszt miesięczny
Biznes lokalny / stacjonarny
750 zł
+ 10% budżetu reklamowego
Abonament miesięczny
(bez limitu kampanii)
1190 zł
+ 10% budżetu
E-commerce
1190 zł
+ 10% budżetu
Dla biznesów online i stacjonarnych – 700 zł
Dla e-commerce z produktami fizycznymi – 1500 zł
Usługa express – realizacja do 3 dni: +150 zł
Montaż video reklamowego: +200 zł
Uporządkowanie menadżera lub kontakt z supportem Meta : 300 zł
(Dla osób, które korzystają z moich usług – gratis)
Pomoc w odzyskaniu utraconego lub zablokowanego konta: 500 zł
Co otrzymujesz w cenie:
Jak wygląda współpraca?
Krok 1
spotkanie wstępne: ustalenie celów, przekazanie dostępów
Krok 2
brief – omówienie Twojej oferty i grup docelowych oraz przekazanie materiałów
Krok 3
przygotowanie przeze mnie kampanii na Twoim koncie reklamowym i przesłanie CI podglądu do akceptacji
Krok 4
bieżący kontakt mailowy w razie potrzeb
Krok 5
podsumowanie i wnioski na przyszłość
Jak wygląda współpraca?
Krok 1
spotkanie wstępne: ustalenie celów, przekazanie dostępów
Krok 2
brief – omówienie Twojej oferty i grup docelowych oraz przekazanie materiałów
Krok 3
przygotowanie przeze mnie kampanii na Twoim koncie reklamowym i przesłanie CI podglądu do akceptacji
Krok 4
bieżący kontakt mailowy w razie potrzeb
Krok 5
podsumowanie i wnioski na przyszłość