Zmień nieznajomego w klienta dzięki Meta Ads 

Czy wiesz, że klient musi zetknąć się z Twoją marką aż 8 razy, by zdecydować się na zakup? 

Daj szansę swoim klientom na poznanie Ciebie i Twojej oferty, wspierając działania organiczne płatną reklamą. 

NIE STAĆ CIĘ na to, by NIE INWESTOWAĆ w reklamy. 

Meta Ads to niezbędny element rozwijania biznesu w Internecie.
Kiedy Ty nie decydujesz się na reklamę, Twoja konkurencja zarabia nawet wtedy, kiedy śpi lub jest na urlopie.
A Ty zostajesz w tyle. 


Czy to o Tobie… 

Panel Meta Ads to dla Ciebie kosmos? 

Nie umiesz ani pisać, ani robić grafik? 

Myślisz, że musisz od razu zainwestować kilka lub kilkanaście tysięcy? 

Nie chcesz brać na siebie kolejnych działań w swoim biznesie i ustawiać reklam samodzielnie? 

Nie masz czasu na przechodzenie przez kolejne kursy? 

Przerastają Cię ciągłe zmiany w menadżerze firmowym? 

Jesteś sfrustrowana dotychczasowymi obietnicami efektów bez pokrycia? 

Masz świetną ofertę, ale nie wiesz, jak możesz ją sprzedać kolejnym klientom? 

Nie musisz tego ogarniać i nie musisz być z tym sama – od tego masz mnie!
I nie musisz zaczynać od miliona monet 😊  


Wiesz, czemu nie warto zabierać się za samodzielne ustawianie reklam? 

Jeśli nie słyszałaś, czym jest piksel Facebooka… 

Jeżeli myślisz, że konfiguracja reklam zaczyna się i kończy na przycisku “Promuj post”… 

Jeżeli wydaje Ci się, że zmiany w reklamach należy wprowadzać każdego dnia lub wręcz przeciwnie – wystarczy, że puścisz w świat jedną reklamę… 

To tylko stracisz pieniądze. 

Panel menadżera reklam oraz algorytmy zmieniają się cały czas. Zajmij się w swoim biznesie tym, na czym znasz się najlepiej i co sprawia Ci przyjemność, a reklamy powierz mi! 

Nazywam się Magdalena Kasprzykowska

i jestem specjalistką marketingu internetowego. Pomagam kobiecym firmom rozwijać się w sieci i zarabiać na sprzedaży produktów oraz usług. Wspieram także biznesy stacjonarne w promocji na rynku lokalnym. Przez ostatnie 6 lat pracy w agencji i jako freelancer zrealizowałam setki kampanii dla klientów z różnych branż, dla biznesów online, jak i stacjonarnych. 

Nazywam się Magdalena Kasprzykowska i jestem specjalistką marketingu internetowego. Pomagam kobiecym firmom rozwijać się w sieci i zarabiać na sprzedaży produktów oraz usług. Wspieram także biznesy stacjonarne w promocji na rynku lokalnym. Przez ostatnie 6 lat pracy w agencji i jako freelancer zrealizowałam setki kampanii dla klientów z różnych branż, dla biznesów online, jak i stacjonarnych. 


Dlaczego warto współpracować właśnie ze mną? 

Pracuję na Twoim koncie, więc zachowujesz całą historię działań i masz w nie bieżący wgląd. 

Jestem marketingowcem, więc mam szersze spojrzenie na reklamy. Dla mnie to nie tylko aspekt techniczny, lecz element strategii.  

Możesz liczyć na pełną obsługę od A do Z – stworzę strategię, przygotuję treści oraz spójne z Twoją marką grafiki, będę monitorować wyniki i optymalizować reklamy.   

Stawiam na relacje z moimi Klientkami – zależy mi, byś dobrze czuła się w czasie naszej współpracy i zawsze chętnie odpowiem na Twoje pytania. 

Staram się poznać Ciebie, Twój biznes i Twoich klientów, dlatego zaczynamy współpracę od wstępnego spotkania. 

Podczas trwania kampanii możesz się ze mną kontaktować mailowo. Odpowiem najszybciej, jak to możliwe. 

Nigdy nie płacisz z góry – rozliczenie następuje na bazie wystawionej przeze mnie faktury (na koniec kampanii lub koniec miesiąca kalendarzowego). 

Nie obowiązuje Cię umowa, nie musisz podejmować długoterminowej współpracy, choć ja oczywiście mam nadzieję, że tak będzie 😊 

Możesz wybrać interesujący Cię model współpracy (pojedynczą kampanię lub obsługę miesięczną – szczegóły znajdziesz po kliknięciu w przycisk poniżej). 


Spójrz na swoje reklamy z szerszej perspektywy! 

Być może myślisz, że kampanie reklamowe służą jedynie bezpośredniej sprzedaży produktów i usług, ale ja chcę Ci pokazać je inaczej. Tak naprawdę to inwestycja w Twój biznes i wsparcie innych działań marketingowych. 

Poprzez adsy możesz:

01

Zwiększać sprzedaż produktów i usług 

02

Budować swoją listę mailingową 

03

Promować webinary sprzedażowe 

04

Zdobywać nowych, zaangażowanych obserwujących na swoje profile 

05

Pozyskiwać kontakty do potencjalnych klientów 

06

Promować swój biznes stacjonarny lokalnie 

07

Docierać do osób, które miały już styczność z Twoją marką i przekonać je do zakupu 

Adsy są stworze dla osób, które: 


Szukają nowych sposobów na dotarcie do klientów, bo dotychczasowe już się wyczerpały 

Chcą skalować sprzedaż ofert, które pokochali ich klienci 

Chcą wprowadzić “świeżą krew” do swoich lejków marketingowych 

Chcą budować swoją markę i rozpoznawalność w Internecie 

Chcą  wykonać kolejny krok w biznesie i uzupełnić swoje działania o kampanie płatne 

Wiedzą, że reklamy to niezbędna inwestycja, aby biznes mógł się rozwijać 

Są gotowe na nowe pomysły, poszukiwanie rozwiązań i testowanie 

Chcą zwiększyć swoje możliwości dotarcia do potencjalnych klientów 

Nie chcą patrzeć, jak konkurencja ich prześciga 

Ta oferta nie jest dla osób, które: 


Uważają, że reklama = marketing 

Oczekują natychmiastowych efektów  

Chcą rozwiązać brak sprzedaży jedynie poprzez reklamy 

Nie znają potrzeb swoich klientów 

Nie mają dobrze przygotowanej oferty 

Nie przetestowali ścieżki zakupowej klienta 

Mają produkty z niską marżą 


To mówią Klientki, które do tej pory ze mną współpracowały 


Zobacz efekty moich kampanii – bez tabu!

Kampanie na pozyskiwanie kontaktów – telefon / mail

Kampanie na pozyskiwanie kontaktów – newsletter / webinar

Kampanie sprzedażowe

Rozliczenie projektowe / dotyczy jednej kampanii 

Kampania sprzedażowa

(jeden produkt) 

450 zł

+ 10% budżetu reklamowego

Kampania na pozyskiwanie followersów 

200 zł

+ 10% budżetu

Kampania na zbieranie kontaktów

w formularzu Meta

400 zł

+10% budżetu

Kampania na pozyskiwanie kontaktów

webinar / newsletter

360 zł

+ 10% budżetu

Remarketing 

200 zł

Rozliczenie abonamentowe / koszt miesięczny 

Biznes lokalny

600 zł

+ 10% budżetu reklamowego


Abonament miesięczny

(bez limitu kampanii)

900 zł

+ 10% budżetu 

E-commerce 

900 zł

+ 10% budżetu

Na realizację potrzebuję standardowo ok. tygodnia.

 

Usługa express – realizacja do 3 dni: +150 zł 
Montaż video reklamowego: +150 zł 

Minimalny rekomendowany budżet:  

 

Dla biznesów online i stacjonarnych – 500 zł 
Dla e-commerce z produktami fizycznymi – 1000 zł  


Co otrzymujesz w cenie: 

Spotkanie wstępne – ustalanie celów, harmonogramu i budżetu, omówienie produktów oraz grupy docelowej

Na dalszych etapach współpracy brief mailowy lub krótkie spotkanie do 20 minut 

Plik PDF z podsumowaniem najważniejszych informacji i zasad współpracy

Piksel – konfiguracja potrzebnych konwersji standardowych i niestandardowych 

Aspekty techniczne – konfiguracja menadżera firmowego 

Tworzenie standardowych i niestandardowych grup odbiorców

Kampania od A do Z – pomysły, treści, grafiki, napisy do video

Wskazówki dotyczące potrzebnych materiałów 

Wskazówki do nagrań video reklamowych

Przesłanie podglądu gotowej kampanii

Bieżący kontakt mailowy / aktualizacje oraz podsumowanie mailowe na koniec kampanii 

Opieka nad kampanią – kontrolowanie wyników, wprowadzanie potrzebnych zmian, optymalizacja 

Kontakt z supportem w imieniu klienta w razie problemów 

Rekomendacje dot. dalszej współpracy

Jak wygląda współpraca? 

Krok 1

spotkanie wstępne: ustalenie celów, przekazanie dostępów

Krok 2

brief – omówienie Twojej oferty i grup docelowych oraz przekazanie materiałów

Krok 3

przygotowanie przeze mnie kampanii na Twoim koncie reklamowym i przesłanie CI podglądu do akceptacji

Krok 4

bieżący kontakt mailowy w razie potrzeb

Krok 5

podsumowanie i wnioski na przyszłość

Jak wygląda współpraca? 

Krok 1

spotkanie wstępne: ustalenie celów, przekazanie dostępów

Krok 2

brief – omówienie Twojej oferty i grup docelowych oraz przekazanie materiałów

Krok 3

przygotowanie przeze mnie kampanii na Twoim koncie reklamowym i przesłanie CI podglądu do akceptacji

Krok 4

bieżący kontakt mailowy w razie potrzeb

Krok 5

podsumowanie i wnioski na przyszłość


FAQ

Najczęściej pojawiające się pytania

Praca nad Twoją kampanią to dla mnie zwykle od 3 do 5 godzin samego przygotowywania konta, grafik, tekstów i ustawień. W tej cenie zawierają się jednak nie tylko moje godziny bezpośredniej pracy nad reklamami, ale również programy, z których korzystam, czas na Twoje pytania i odpowiedzi czy inne koszty prowadzenia działalności.  

Rozliczenie jest zgodne z aktualnym na tej stronie cennikiem i modelem współpracy, na który się decydujesz. Nigdy nie biorę wynagrodzenia z góry, bo chcę, żebyś czuła się bezpiecznie. Rozliczymy się na podstawie faktury po zakończeniu kampanii lub pod koniec miesiąca kalendarzowego. 

Nie, nie pracuję w ten sposób z klientami, więc nie musisz się obawiać, że będziesz zobowiązana. Jeśli kampania nie będzie spełniać Twoich oczekiwań, możemy bez konsekwencji zakończyć współpracę. Choć mam nadzieję, że dasz mi szansę na to, byśmy mogły nad reklamami popracować dłużej i wypracować zadowalające efekty. Algorytm potrzebuje czasu na to, by wiedzieć, do kogo ma docierać! 

Zwykle potrzebuję ok. tygodnia, aby przygotować dla Ciebie pierwszą kampanię. Jeżeli masz pilną kampanię do zrealizowania, to istnieje również możliwość dodatkowo płatnej usługi express – wtedy realizacja odbędzie się w ciągu 3 dni.  

Oczywiście! Możesz pisać do mnie maila z pytaniami o aktualny status czy innymi wątpliwościami, na które chętnie odpowiem. Na wiadomości odpowiadam od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-16.00. Zwykle staram się robić to tego samego dnia, bo uwielbiam INBOX ZERO, maksymalnie są to 24 h.  

Musisz jednak wziąć pod uwagę, że ja też jestem człowiekiem, więc mogę danego dnia mieć wizytę u lekarza, sprawy rodzinne czy urzędowe. Tak jak i Ty 😊 Ale ZAWSZE odpowiadam w najszybszym możliwym terminie, bo relacje z klientami są dla mnie podstawą do osiągania zadowalających efektów.  

Być może Cię rozczaruję, ale skuteczność reklam jest zależna od wielu czynników, np. 

  • Sprzedaż – wizerunek Twojej marki, szybkość ładowania strony, dostosowanie strony do telefonów, intuicyjność ścieżki sprzedażowej i przede wszystkim – atrakcyjność oferty. 
  • Followersi – jak wygląda Twój profil, czy jest spójny, czy masz uzupełnione bio, czy dajesz klientowi wartość. 
  • Webinar – czy temat jest interesujący, jak jest przygotowana strona do zapisów, czy formularz jest dobrze widoczny, czy są niezbędne informacje o dacie, godzinie, sposobie dołączenia.  

Masz zawsze 100% mojego zaangażowania i chętnie powiem Ci, jeśli widzę coś, co można poprawić. Ale o swoim biznesie decydujesz przede wszystkim Ty. 

Godziny na pracę poświęcam niezależnie od wymienionych wyżej przeze mnie czynników. Jeżeli natomiast wszystko gra – naprawdę razem możemy rozwalić system! 

Pamiętaj również, że algorytm reklam się uczy i w związku z tym potrzebuje CZASU. Początki mogą być słabe (choć nie muszą!), ale będziemy nad tym pracować. Dlatego proszę Cię o odrobinę cierpliwości 😊  

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie?