fbpx

Przykładowe zdjęcia produktowe z mojego bloga

Przykładowe kosmetyczne DIY z mojego bloga

SEO

Wymyślałam tematy i tworzyłam teksty atrakcyjne z perspektywy wyszukiwarek, najczęściej poradnikowe.

Prezentacja produktów

Blog służył prezentacji produktów firmy oraz zachęcie do ich zakupienia.

Tutoriale DIY

Wartością dodaną były przygotowywane przeze mnie w całości tutoriale z prostymi dekoracjami do domu.

Przykładowe projekty DIY przygotowane na blog

Social media

Prowadzę różnego rodzaju profile w social mediach oraz powiązane z nimi kampanie reklamowe dla agencji oraz jej klientów.

Copywriting

Jestem autorką większości tekstów powstających w agencji - od artykułów na strony www, hasła i spoty reklamowe, treści plakatów po informacje prasowe.

Eventy

Samodzielnie organizuję lub wspomagam zespół w tworzeniu eventów (specjalizujemy się w wydarzeniach w centrach handlowych), koordynuję je, twórczo rozwiązuję kryzysy i odpowiadam za wyniki przed klientem.

Project management

Zarządzam projektami - m.in. kieruję zespołem podczas eventów, koordynuję sesje zdjęciowe, prowadzę szkolenia, opiekuję się stażystami.

Realizacje dla klientów agencji

Produkcja contentu foto i video

Jednym z najciekawszych projektów było tworzenie regularnie przez dwa lata contentu foto i video dla centrum handlowego, który publikowany był na prowadzonych przeze mnie kanałach w mediach społecznościowych. Odpowiadałam za całość - od scenariusza, przez kontakt z markami, realizację na planie i efekt końcowy. Miałam też przyjemność zorganizowania dwóch dni zdjęciowych dla firmy zajmującej się żywieniem zbiorowym, podczas których przygotowaliśmy materiały reklamowe.

Fanpage z branży medycznej

Prowadzenie profilu na Facebooku wspieram od czerwca 2020 roku. Ze względu na specjalistyczny charakter strony w pracę mocno zaangażowany jest Klient. Wspólnie ustalamy tematy, treści oraz terminy publikacji na blogu i Facebooku. W ciągu ostatnich miesięcy zaangażowanie, zasięgi oraz polubienia zauważalnie wzrosły. Wyniki opierają się tylko i wyłącznie na zasięgu organicznym, na razie nie prowadzimy żadnych płatnych działań reklamowych. 

Pozyskanie leadów dla branży edukacyjnej

Dla Klienta z branży edukacyjnej podczas kampanii udało się pozyskać 202 leady, wydając jedynie 200 zł na reklamę! Koszt jednego kontaktu wyniósł więc jedynie złotówkę.

Mechanizm:

  • Kampania na Facebooku trwająca tydzień przekierowywała na landing page. Odbiorcami były osoby podobne do tych, które klient miał już w swojej bazie mailowej.
  • W zamian za zostawienie adresu mailowego na landing page’u odbiorca otrzymywał dostęp do 20-minutowego webinar.
  • Po zapisie program automatycznie wysyłał do odbiorcy wiadomość e-mail z linkiem do kanału YouTube, gdzie znajdowało się niepubliczne nagranie.

Folder reklamowy

14-stronicowy folder z ofertą programu dwujęzyczności dla przedszkoli DoDoTOK. Po mojej stronie było wykonanie całości tego projektu – zaproponowanie formatu i budowy, redakcja istniejących tekstów, dopisanie potrzebnych treści, a także oprawa graficzna.

12-stronicowy folder reklamowy dla niepublicznego przedszkola Krasnoludki. Projekt zrealizowany w 100% przeze mnie – pomysł, układ, oprawa graficzna, wszystkie teksty. 

Mały folder dla szkoły językowej, który miał za zadanie przedstawienie oferty w jak najkrótszej formie. Powstał z mojej inicjatywy – plik został przygotowany również do druku, aby klient mógł rozdawać go podczas dni otwartych w szkole. 

Fotografia produktowa

Przygotowałam kilkanaście zdjęć produktowych dwóch książek wydanych przez Oficynę Wydawniczą Silver. Specjalizuje się ona w publikacjach dla osób starszych, w szczególności kobiet, oferując im książki z większą, czytelną czcionką.