Dziękuje, że jesteś tutaj!
Zanim zapiszesz się na warsztaty, wykupisz kurs lub pobierzesz materiały – chcę jasno
i zrozumiale wyjaśnić, jak działa serwis i na jakich zasadach możesz korzystać z oferowanych przeze mnie usług.
Niniejszy Regulamin to nie tylko zbiór formalności – to przewodnik po naszych wspólnych zasadach. Znajdziesz tu wszystkie najważniejsze informacje:
– jak kupować warsztaty i produkty cyfrowe,
– jakie masz prawa jako uczestnik i konsument,
– jak działają płatności, odstąpienia, zwroty i reklamacje,
– na jakich warunkach możesz korzystać z materiałów i treści, które Ci udostępniam.
Dzięki temu dokumentowi możesz czuć się bezpiecznie – wiesz, na co się umawiamy, i co możesz od nas oczekiwać. Tworzę przestrzeń opartą na zaufaniu, przejrzystości i dobrej komunikacji – i zależy mi, by było to widoczne także w moich zasadach.
Zapoznaj się z regulaminem przed zakupem. Jeśli coś będzie dla Ciebie niejasne – napisz do mnie. Jestem po to, by odpowiedzieć i pomóc.
Magdalena Łubowska
- Serwis prowadzi Magdalena Łubowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Social Me Magdalena Łubowska, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8272263396 REGON 524733211, zwaną dalej Sprzedawcą lub Właścicielem.
- Punkt kontaktowy do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych, a także z Użytkownikami korzystającymi z Serwisu: magdalena@socialme.pl
- Regulamin obowiązuje od dnia 20 czerwca 2025 r
§1 POJĘCIA UŻYTE W REGULAMINIE Z KTÓRYMI WARTO SIĘ ZAPOZNAĆ
- Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy) przedstawiona na Stronie pod domeną lub udostępniona Klientowi indywidualnie przez Sprzedawcę;
- Platforma Sprzedawcy – platforma Sprzedawcy udostępniona w domenie socialme.pl w ramach której udostępniane są Produkty Sprzedawcy;
- Platforma Zewnętrzna – platforma internetowa działająca niezależnie od Sprzedawcy, wykorzystywana do sprzedaży lub udostępniania Produktów Sprzedawcy, w szczególności platforma WebToLearn dostępna pod adresem https://webtolearn.pl/ Zasady korzystania z Platformy zewnętrznej mogą podlegać odrębnym regulaminom lub warunkom określonym przez operatora tej platformy.
- Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
- Warsztaty– forma interaktywnego szkolenia prowadzonego przez Sprzedawcę lub osoby przez niego upoważnione, mająca na celu przekazanie wiedzy, umiejętności lub doświadczeń z zakresu określonej tematyki. Warsztaty mogą odbywać się na żywo,w formie nagrania, cyklicznie. Informacja o formie i zawartości Warsztatu każdorazowo znajduje się w opisie Oferty.
- Produkt – Produkt elektroniczny lub Usługa (w tym m.in. szkolenia, kursy) oferowane przez Sprzedawcę, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
- Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie PDF, audio/video);
- Uczestnik – osoba korzystająca z Produktów Sprzedawcy;
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
- Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
- Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający m.in. zasady korzystania z Serwisu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
- Sklep/Strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez Sprzedawcę pod domeną socialme.pl
- Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta;
- Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na:
- wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
- wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych Użytkowników tej Usługi,
- inne formy interakcji za pomocą takich danych;
- Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
- Umowa – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki;
- Treść Użytkownika / Treści – informacje udostępniane, wytwarzane i/lub dostarczane przez Użytkownika w ramach korzystania z usług Serwisu,
- Konto – indywidualne konto z możliwością administrowania, aktywowane w celu umożliwienia korzystania przez Klienta z Usług Serwisu lub/i Platformy Zewnętrznej
§2 JAK I KIEDY DOCHODZI DO ZAWARCIA UMOWY MIĘDZY NAMI?
- Warunki realizacji zamówień oraz szczegóły współpracy określają zarówno niniejszy Regulamin, jak i konkretna Oferta przedstawiona Klientowi (m.in. na Platformie lub/i Platformie Zewnętrznej).
- Regulamin jest udostępniany Klientowi bezpłatnie przed zawarciem umowy. Na życzenie Klienta, dokument ten może być przekazany w formie pozwalającej na jego zapisanie, odczytanie i przechowywanie przy użyciu systemu teleinformatycznego, z którego korzysta Sprzedawca.
- Postanowienia Regulaminu oraz Oferty nie ograniczają ani nie wyłączają praw przysługujących Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zgodnie z obowiązującym prawem krajowym i unijnym (UE/EOG).
- W przypadku sprzeczności pomiędzy treścią Regulaminu a zapisami Oferty – decydujące znaczenie ma treść Oferty.
- Zawarcie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje w momencie spełnienia łącznie następujących warunków: akceptacji Regulaminu przez Klienta, skutecznego dokonania płatności oraz potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, z uwzględnieniem wyjątków wskazanych poniżej.
- Jeśli warunki danej Oferty przewidują, że płatność następuje po zawarciu umowy, to umowa uznawana jest za zawartą z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta oraz przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
- W przypadku wyboru płatności ratalnej lub cyklicznej, Klient zobowiązuje się do pokrycia całkowitej Ceny Produktu. Uiszczenie pierwszej raty nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty pozostałej części należności.
- Płatność uznaje się za dokonaną skutecznie, jeśli zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedawcy – niezależnie od wybranej formy (przelew, płatność elektroniczna, karta płatnicza).
- Podana Cena jest kwotą brutto – zawiera wszystkie należne podatki. Jeśli występują dodatkowe opłaty, Klient zostanie o nich poinformowany przed złożeniem zamówienia.
- Cena promocyjna (obniżona) to taka, która wynika z tymczasowego obniżenia pierwotnej ceny Produktu.
- Najniższa cena to cena obowiązująca przez 30 dni poprzedzających obniżkę. Jeżeli dany Produkt był oferowany krócej niż 30 dni, za najniższą cenę uznaje się najniższą cenę z tego skróconego okresu.
- Wszystkie ceny widoczne w Serwisie są podawane w polskich złotych (PLN), wyraźnie oznaczone i nie zawierają podatku VAT.
§3 JAK MOŻESZ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
- Klient może korzystać ze Strony przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Płatności można dokonać za pomocą:
- przelewu tradycyjnego po uprzednim złożeniu zamówienia bezpośrednio drogą mailową na adres Sprzedawcy: magdalena@socialme.pl
- złożenia zamówienia poprzez wypełnienie formularza zakupu na Stronie internetowej,
- płatności elektronicznej za pośrednictwem BLIK, szybkiego przelewu online, karty debetowej lub kredytowej, Google Pay, Apple Pay, Masterpass, Visa Click to Pay.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient (ten sam numer konta z którego dostarczono płatność).
- Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub sposobu płatności.
- Z uwagi na brzmienie ustawy o podatku od towarów i usług, w przypadku dokonywania zamówienia przez Przedsiębiorcę, w celu wystawienia faktury VAT przez Sprzedawcę, może być konieczne podanie numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy (np. NIP) na etapie składania zamówienia.
- Faktury i dane wysyłane są elektronicznie, na adres e-mail Klienta, przez który składa zamówienie.
- W celu zakupu Produktów w Serwisie, należy:
- wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
- po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób płatności)
- zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia; do chwili akceptacji Regulaminu i zamówienia, możliwe jest samodzielne dokonanie modyfikacji w zakresie danych oraz Produktów dodanych do koszyka;
- po zapoznaniu się z zamówieniem, należy zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
7.1. W celu zakupu Produktów na Platformie Zewnętrznej, należy:
- wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
- po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób płatności)
- zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia; do chwili akceptacji Regulaminu i zamówienia, możliwe jest samodzielne dokonanie modyfikacji w zakresie danych oraz Produktów dodanych do koszyka;
- po zapoznaniu się z zamówieniem, należy zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca/ Platforma Zewnętrzna prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
- założyć Konto na którym udostępnione są produkty zgodnie z technicznymi wymaganiami Platformy Zewnętrznej oraz jej regulaminem
- W celu zakupu Produktów drogą elektroniczną np. za pomocą e-maila należy:
- Wybrać interesujące Cię Produkty oraz zapoznać się z treścią Oferty zawierającej ich opis, Cenę oraz warunki zakupu.
- Uzupełnić wymagane dane – takie jak dane kontaktowe, dane do faktury, sposób płatności i inne informacje niezbędne do realizacji zamówienia.
- Zapoznać się z podsumowaniem zamówienia, w tym z informacją o łącznej cenie oraz ewentualnych dodatkowych kosztach.
- Zaakceptować warunki zamówienia, w szczególności Regulamin oraz wybraną formę płatności, a następnie dokonać płatności.
9. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle Ci wiadomość z potwierdzeniem jego otrzymania oraz – po weryfikacji – potwierdzeniem przyjęcia do realizacji.
10. Jeśli dokumenty dotyczące warunków umowy nie zostały przekazane wcześniej, otrzymasz je po zawarciu umowy, razem z potwierdzeniem realizacji zamówienia.
Ważne:
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, jeżeli:
a) płatność nie zostanie dokonana w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, lub
b) dane podane w formularzu są niekompletne lub błędne i nie zostaną poprawione mimo wezwania.
§4 JAK REALIZUJE SIĘ ZAMÓWIENIE I ILE JEST DOSTĘPNE?
Produkty elektroniczne (m.in. e-booki/nagrania wideo/kursy on-line/materiały PDF)
- Dostęp do zakupionych produktów elektronicznych – takich jak kursy online, nagrania, e-booki czy inne produkty cyfrowe – przekazywany jest w zależności od rodzaju Produktu w jeden z poniższych sposobów, na adres e-mail podany podczas zakupu:
- link do logowania do Platformy Sprzedawcy, w ramach której Produkt został udostępniony wraz z założeniem Konta na platformie (jeśli dotyczy);
- linku do pobrania Produktu elektronicznego,
- link do nagrania udostępnionego w ramach platformy np. Vimeo, YouTube (w trybie niepublicznym)
- Dostęp do Produktu zostanie przekazany możliwie jak najszybciej – nie później niż w ciągu 24 godzin od zawarcia umowy, chyba że w Ofercie określono inny termin.
- W przypadku Produktu elektronicznego w postaci nagrań wideo, możliwe jest korzystanie z Produktu poprzez jego odtwarzanie (streaming). Zakazane jest udostępnianie linku do ww. nagrań osobom trzecim.
- W przypadku Produktu elektronicznego takiego jak np. kursy/szkolenia/ warsztaty lub inne produkty elektroniczne, w ramach których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne w całości niezwłocznie po zakupie, materiały te będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu/szkolenia.
- Dostęp do Produktu jest ograniczony czasowo i wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- Transmisje on-line (m.in. Warsztaty i webinary)
- W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do transmisji on-line (m.in. Warsztatów, webinarów/ szkoleń on-line na żywo/prelekcji), Klientowi zostanie przydzielony dostęp do Platformy, na której odbywa się webinar/spotkanie najpóźniej przed terminem transmisji on-line. Dostęp zostanie przesłany na e-mail wskazany przez Klienta.
- Transmisje on-line mogą być nagrywane przez Sprzedawcę, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- W związku z możliwością nagrywania transmisji on-line, Sprzedawca uregulował w niniejszym Regulaminie także kwestie utrwalania wizerunku oraz przetwarzania danych wrażliwych Klienta. [§5 Wizerunek]
- Transmisje mogą przybierać różne formy (w tym funkcjonalności techniczne) zgodnie z Ofertą Sprzedawcy.
- Szkolenie grupowe (m.in. Warsztaty online szkolenie grupowe on-line)
- Szczegółowe informacje dotyczące Szkoleń grupowych znajdują się w Ofercie.
- Szkolenia grupowe trwają minimum 120 minut, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- Szkolenia grupowe odbywają się zgodnie z harmonogramem.
- Z uwagi na specyfikę Szkoleń grupowych, zmiana harmonogramu przez Klienta nie jest możliwa. Nieobecność podczas Szkoleń grupowych nie stanowi podstawy do zwrotu wynagrodzenia za Szkolenie zrealizowane przez Sprzedawcę zgodnie z harmonogramem.
- Sprzedawca ma prawo nagrywać Szkolenia grupowe.
- Nagranie ze Szkolenie jest uwzględnione w cenie Szkolenia, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- W przypadku nieobecności podczas Szkoleń grupowych, Klient ma możliwość otrzymać dostęp do materiałów dodatkowych (o ile zostały udostępnione przez Sprzedawcę zgodnie z Ofertą). Materiały zostaną udostępnione na platformie, do której link zostanie przesłany Klientowi przez Sprzedawcę lub zostaną przesłane e-mailem.
- Inne ważne informacje dotyczące Produktów – np. przypadek odwołania warsztatów
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania transmisji online lub szkolenia, jeżeli wystąpi ważna przyczyna, np. nagła choroba lub inne zdarzenie losowe. Informacja o zmianie przekazywana jest najpóźniej dzień przed planowanym terminem wydarzenia – chyba że przyczyna pojawi się później.
W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o nowym terminie wydarzenia. Jeśli Klient nie będzie mógł wziąć udziału w zaproponowanym terminie, ma prawo odmówić udziału i zrezygnować z wydarzenia. - Sprzedawca zapewnia, że będzie informować Klienta o wszelkich aktualizacjach i zmianach technicznych, które mają wpływ na prawidłowe działanie Produktu (np. nowe wersje, zabezpieczenia).
- Jeśli Klient ma problem z otwarciem materiałów, uruchomieniem pliku lub dostępem do Platformy Sprzedawcy – powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą w celu rozwiązania problemu.
- W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Sprzedawcy, które uniemożliwiają korzystanie z Produktu, Klient może złożyć wniosek o przedłużenie dostępu. Czas przedłużenia będzie równy okresowi, w którym Produkt był niedostępny. Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę o takim problemie.
- Produkty Sprzedawcy są przeznaczone do użytku jednej osoby, chyba że inaczej określono w Ofercie.
Jeśli Uczestnikiem szkolenia ma być inna osoba niż Klient (np. pracownik, współpracownik), Klient powinien to zgłosić przy składaniu zamówienia lub tuż po nim – wskazując dane Uczestnika, w szczególności adres e-mail do założenia konta. W takiej sytuacji Klient zobowiązany jest do przekazania Uczestnikowi Regulaminu i dopilnowania, by go przestrzegał.
§5 WIZERUNEK UCZESTNIKA WARSZTATU – CO SIĘ Z NIM DZIEJE?
- Klient jest świadomy, że wizerunek Uczestnika (np. twarz, głos, sposób wypowiedzi), udostępniany podczas udziału w warsztatach, transmisjach online lub aktywności w grupach (np. Discord, platformy edukacyjne), może być utrwalany i przetwarzany przez Sprzedawcę – m.in. do celów edukacyjnych, dokumentacyjnych, archiwalnych oraz realizacji umowy (np. udostępnienie nagrania innym uczestnikom kursu).
- Klient przyjmuje do wiadomości, że transmisje na żywo mogą być nagrywane, a następnie nagrania te mogą być udostępniane na platformach z materiałami szkoleniowymi, w ramach kursu lub warsztatu, którego Klient/Uczestnik jest częścią.
- Poprzez świadome włączenie kamery podczas warsztatów online lub umieszczenie swojego wizerunku w grupie, Klient wyraża zgodę na utrwalanie i wykorzystanie wizerunku Uczestnika przez Sprzedawcę – w formie zdjęć, nagrań wideo lub dźwięku – wyłącznie w celach związanych z przebiegiem zajęć i ich dokumentacją (np. udostępnienie nagrania uczestnikom grupy), a także dla celów edukacyjnych zgodnych z przedmiotem umowy.
Uwaga: Wszelkie wykorzystanie wizerunku Klienta lub Uczestnika w celach promocyjnych lub marketingowych (np. w mediach społecznościowych, reklamie) wymaga odrębnej, wyraźnej zgody. |
- Sprzedawca może poddać nagrania lub zdjęcia technicznej obróbce (np. kadrowaniu, montażowi, zestawieniu z innymi materiałami), o ile nie narusza to godności ani dobrego imienia Uczestnika.
- Klient/Uczestnik zobowiązuje się nie nagrywać, kopiować ani rozpowszechniać wizerunku innych osób (uczestników lub prowadzących) bez ich uprzedniej, wyraźnej zgody. Naruszenie tej zasady może skutkować roszczeniami cywilnymi – w tym o zapłatę odszkodowania lub zadośćuczynienia – zarówno ze strony Sprzedawcy, jak i osób, których prawa zostały naruszone.
§6 WARUNKI TECHNICZNE JAKIE NALEŻY SPEŁNIĆ ABY SKORZYSTAĆ Z USŁUG/ PRODUKTÓW SPRZEDAWCY
- W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
- aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu. Zalecana przeglądarka to Google Chrome; Możliwe jest korzystanie także z innych przeglądarek (np. Opera, Mozilla Firefox), natomiast Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości działania Sklepu/Strony Sprzedawcy w ramach ww. przeglądarek;
- aktywnego konta poczty elektronicznej.
- W celu skorzystania z Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
- aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu. Zalecana przeglądarka to jedna z popularnych i używanych, takich jak np. Google Chrome; Możliwe jest korzystanie także z innych przeglądarek (np. Opera, Mozilla Firefox), natomiast Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości działania Sklepu/Strony Sprzedawcy w ramach ww. przeglądarek;
- aktywnego konta poczty elektronicznej;
- aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
- konta na platformie Sprzedawcy lub Platformie Zewnętrznej w przypadku, gdy z Oferty wynika, iż przedmiotem Umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej przestrzeni lub materiałów na platformie i utworzenie takiego Konta będzie konieczne;
- dostęp do słuchawek lub głośnika do odtwarzania dźwięku, a także mikrofonu – w przypadku Produktu uwzględniające transmisje on-line lub Szkolenia.
- W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na Produkt.
§7 MOJA WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA – PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE
- Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym Produkty elektroniczne, teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
- Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
- Zabrania się Klientowi udostępniać Produkty lub dane do swojego konta innym podmiotom.
- Zakupiony Produkt nie może być przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej.
- O ile nic innego nie wynika z Oferty, licencja udzielona Klientowi nie obejmuje prawa do:
- trwałego lub czasowego zwielokrotnienia produktu w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
- wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości Produktu,
- odpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
- nieodpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
- Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku.
- W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną. Sprzedawca, w oparciu o obowiązujące przepisy może wystąpić z roszczeniem o:
- zaprzestanie naruszeń lub usunięcia skutków naruszeń;
- naprawienia szkody wyrządzonej naruszeniem poprzez zapłatę dwukrotności stosownego wynagrodzenia, które w chwili jego dochodzenia byłoby należne tytułem udzielenia przez uprawnionego zgody na korzystanie z utworu bądź też poprzez zapłatę odszkodowania ustalonego zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego (wybór należy do Sprzedawcy)
- wydania korzyści uzyskanych w wyniku dokonania naruszenia.
- Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych.
§8 CO ROBIĆ GDY OTRZYMASZ PRODUKT NIEZGODNY Z NASZĄ UMOWĄ?
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Produktu na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta z poszanowaniem przepisów krajów na terytorium UE, EOG a ten Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
- Reklamację należy wysłać na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy).
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu. Powyższe zasady mają zastosowanie także do reklamacji, o której mowa w §9
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta.
Uwaga: Jeśli kupujesz u mnie kurs, e-book, dostęp do szkolenia czy inną treść cyfrową i coś nie działa (np. nie masz dostępu, treść nie odpowiada opisowi, jest poważny błąd), to:
✔️ możesz poprosić mnie o naprawienie problemu,
✔️ jeśli to niemożliwe – możesz zażądać obniżki ceny albo zrezygnować z umowy i odzyskać pieniądze.
Sprzedawca może odmówić naprawy tylko wtedy, gdy byłoby to nierealne lub zbyt kosztowne. Możesz od razu żądać zwrotu lub obniżki, jeśli:
– poprawka nie działa albo jej nie będzie,
– wada jest poważna.
- Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów
- Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;
- brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową;
- brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
8. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
9. Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy.
10. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
- Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub
- Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.
§1O KIEDY MOŻESZ ODSTĄPIĆ OD UMOWY?
- Niniejszy rozdział określa zasady odstąpienia od Umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta z poszanowaniem przepisów krajów na terytorium UE, EOG.
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 2 do Regulaminu.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku Umowy:
- o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody;
- Klient, o którym mowa w ust. 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
- W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
§11 KONTO UŻYTKOWNIKA
- Sprzedawca, w ramach Platformy Sprzedawcy może umożliwić Klientowi stworzenie Konta Użytkownika.
- Konto Użytkownika to indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę w celu korzystania z Produktów Sprzedawcy po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika, dalej jako Konto. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony (o ile nic innego nie wynika z Oferty).
- Zakazane jest udostępnianie Konta Użytkownika innym osobom trzecim niż te, do których został przypisany dostęp.
- Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika oraz do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produkt udostępniany jest na Koncie Użytkownika.
- Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące
możliwości utworzenia Konta Użytkownika lub w przypadku gdy Konto zostaje stworzone automatycznie – informacje o utworzeniu Konta. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło. - Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Sprzedawcy e-mailowo lub w inny sposób przyjęty do komunikacji ze Sprzedawcą z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
- Klient może również samodzielnie usunąć Konto, potwierdzając w formie dwuetapowej poprzez wpisanie uprzednio ustalonego indywidualnego hasła do Konta i potwierdzenie usunięcia aktywując przesłany link na adres mailowy Użytkownika.
- Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
- Zabronione jest korzystanie przez Użytkowników z Serwisu lub Usług w sposób naruszający przepisy prawa, dobre obyczaje, dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
- W przypadku korzystania z Serwisu w sposób niezgodny Regulaminem, przepisami prawa, konto Użytkownika może zostać zablokowane.
- Użytkownik zostanie poinformowany o zablokowaniu konta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
- z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
- bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).
§12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
Niektóre moje usługi mogą być kupowane także przez firmy. Ale jeśli jesteś przedsiębiorcą i nie działasz jako tzw. „przedsiębiorca na prawach konsumenta” (czyli nie kupujesz np. szkolenia jako osoba fizyczna do własnego rozwoju), to:
🔹 obowiązują Cię inne zasady niż konsumenta – mniej ochrony,
🔹 mogę wypowiedzieć umowę natychmiast, jeśli zajdzie taka potrzeba – wysyłając Ci e-mail lub list.
- Postanowienia tutaj wskazane mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności Towaru z Umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
§13 TREŚCI UDOSTĘPNIANE NA STRONIE/ TWOIM KONCIE
Niedopuszczalne jest umieszczanie Treści Użytkownika, które:
- Zakazane jest zamieszczanie przez Użytkownika Treści, które stanowią nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych DSA lub w inny sposób są niezgodne z Regulaminem.
- Pod pojęciem „nielegalnych Treści” należy rozumieć nielegalne treści, produkty, usługi i działania.
- Użytkownik nie może zamieszczać Treści, które:
- mają charakter terrorystyczny,
- są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami,
- mają charakter spamu lub notorycznie pojawiają się w Serwisie bez uzasadnionego celu;
- są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazująca na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą,
- naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie;
- służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji,
- służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;
- służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym;
- propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
- zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę;
- naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby;
- zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
- obrażają uczucia religijne.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika zamieszczone w Serwisie, pod warunkiem że Sprzedawca:
- nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika,
- podejmuje niezwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych Treści Użytkownika lub w inny sposób ograniczenia ich widoczność lub monetyzację, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
- Właściciel ma obowiązek powiadomić odpowiednie służby/organy ścigania w przypadku gdy Użytkownik mógł popełnić, popełnia lub może popełnić przestępstwo zagrażające życiu lub bezpieczeństwu osoby/osób oraz przekazać wszystkie dostępne mu informacje na ten temat.
- Moderacja przez Sprzedawcę
- Właściciel Serwisu zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści udostępnianych przez Użytkowników (np. komentarzy, postów, opinii czy innych materiałów publikowanych w Serwisie).
- Weryfikacja treści odbywa się z należytą starannością, w sposób bezstronny, proporcjonalny i zgodny z obowiązującymi przepisami, z poszanowaniem praw wszystkich zaangażowanych stron – w szczególności wolności wypowiedzi, pluralizmu i wolności mediów, a także innych praw i wolności podstawowych.
- Treści mogą być weryfikowane zarówno przed ich opublikowaniem, jak i po ich udostępnieniu – w zależności od ich rodzaju i sposobu korzystania z funkcjonalności Serwisu.
- Jeśli dana treść okaże się niezgodna z Regulaminem, Właściciel może:
- czasowo lub trwale zablokować jej widoczność,
- usunąć ją z Serwisu,
- ograniczyć jej zasięg lub możliwość monetyzacji (jeśli dotyczy).
- W przypadku powtarzającego się lub poważnego naruszenia Regulaminu, Właściciel może również:
- usunąć Konto Użytkownika,
- czasowo lub trwale ograniczyć dostęp do określonych funkcji Serwisu.
- Każda taka decyzja podejmowana jest rzetelnie i uczciwie, z uwzględnieniem interesów zarówno Użytkownika, jak i społeczności Serwisu. Właściciel przekazuje uzasadnienie podjętej decyzji.
- Jeżeli Użytkownik nie zgadza się z decyzją o usunięciu lub zablokowaniu treści (lub innego działania moderacyjnego), ma prawo złożyć odwołanie, zgodnie z procedurą opisaną w dalszej części Regulaminu [zob. Procedura odwoławcza].
- Zgłaszanie Treści Użytkownika
- Dowolna osoba lub dowolny podmiot mogą zgłosić Właścicielowi obecność w Serwisie Treści Użytkownika, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA).
- Zgłoszenie może nastąpić drogą e-mailową, na adres do kontaktu podany we wstępie Regulaminu, w tym z wykorzystaniem formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do Regulaminu.
- Zgłoszenie, o którym mowa w postanowieniu powyżej, powinno zawierać:
- uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści Użytkownika są niezgodne z Regulaminem;
- wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści Użytkownika, stosownie do rodzaju Treści Użytkownika i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
- oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
- Zgłoszenie powinno umożliwiać identyfikację zgłaszającego, natomiast nie jest to element obowiązkowy, chyba że tożsamość jest konieczna do ustalenia, czy dane Treści stanowią potencjalne Treści nielegalne.
- Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, Właściciel przesyła Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia — drogą elektroniczną, na podany adres e-mail (o ile zgłoszenie zawiera informacje kontaktowe pozwalające na przesłanie potwierdzenia).
- W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy uniemożliwiające rozpatrzenie zgłoszenia, Właściciel może zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia, w tym w szczególności gdy dotyczy to m.in. potwierdzenia posiadanych praw, które są potencjalnie naruszane. Brak uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wezwania przez Właściciela, może stanowić podstawę do pozostawienia zgłoszenia bez rozpoznania.
- Właściciel przeprowadza weryfikację z zachowaniem należytej staranności.
- Zgłaszanie i weryfikacja Treści ma na celu usunięcie informacji uznawanych za nielegalne Treści lub uniemożliwieniu dostępu do nich, z tym zastrzeżeniem, że nie może prowadzić do nadmiernego naruszania wolności wypowiedzi i informacji innych Użytkowników.
- W trakcie dokonywania weryfikacji Właściciel jest uprawniony do zablokowania Treści Użytkownika w taki sposób, aby stały się niewidoczne dla innych Użytkowników lub do podjęcia innych działań opisanych w niniejszym rozdziale. Po dokonaniu weryfikacji, Właściciel może trwale zawiesić lub usunąć Treści Użytkownika jako naruszające Regulamin lub w inny sposób ograniczyć ich widoczność lub monetyzację albo uznać, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu. Jeżeli Treści Użytkownika zostały wcześniej zablokowane, a po weryfikacji okazało się, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu, Sprzedawca przywraca Treść Użytkownika do pierwotnego stanu.
- W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, Właściciel niezwłocznie powiadamia o tym zarówno zgłaszającego, jak i Użytkownika, który zamieścił Treści Użytkownika podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
- W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej lub ich niepodjęcia, Użytkownik, który zamieścił te Treści Użytkownika, lub zgłaszający mogą złożyć odwołanie na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie [por. Procedura odwoławcza]
- Procedura odwoławcza
- W przypadku, gdy:
- Właściciel nie zablokował lub nie usunął Treści Użytkownika lub nie ograniczył widoczności mimo zgłoszenia ze strony innego Użytkownika lub osoby trzeciej;
- Treści Użytkownika zostały zablokowane lub usunięte lub których widoczność została ograniczona niezgodnie z postanowieniami Regulaminu;
- Właściciel podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi, w pełni lub częściowo,
- Właściciel podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zamknięcia Konta
- Właściciel podjął decyzje w sprawie zawieszenia, zakończenia lub ograniczenia w inny sposób możliwości monetyzacji informacji,
Użytkownik, który przekazał Treści Użytkownika, lub osoba, która zgłosiła Treści Użytkownika do weryfikacji, może złożyć odwołanie.
- Każda decyzja Właściciela, o której mowa powyżej, musi zawierać uzasadnienie, które umożliwi złożenie odwołania, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy istnieją podstawy prawne do odmowy uzasadnienia decyzji.
- Odwołanie można złożyć drogą elektroniczną na adres: magdalena@socialme.pl
- Odwołanie powinno zawierać niezbędne informacje pozwalające na jego rozpatrzenie, w tym m.in. dane identyfikacyjne i kontaktowe odwołującego się Użytkownika oraz szczegółowe uzasadnienie wskazujące na nieprawidłowości w decyzji Właściciela.
- Właściciel niezwłocznie potwierdza otrzymanie odwołania drogą elektroniczną na wskazany e-mail.
- Odwołanie jest rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia złożenia odwołania.
- W przypadku gdy odwołanie zawiera wystarczające podstawy do uznania, że decyzja Właściciela jest nieprawidłowa/nieuzasadniona, Właściciel niezwłocznie uchyla swoją decyzję.
- Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Właściciel/pod nadzorem personelu Właściciela.
§14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W czasie trwania siły wyższej, strony Umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
- Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
- O ile Regulamin nie stanowi inaczej Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Użytkownika wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną, tylko wtedy, jeśli niewykonanie lub nienależyte wykonanie tych usług jest przez Sprzedawcę zawinione.
- Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia i szkody wynikłe z:
- niedostosowania się Użytkownika do wymogów technicznych niezbędnych do korzystania z Serwisu
- niedozwolonego korzystania z Serwisu przez Użytkownika lub inną osobę,
- złośliwego lub naruszającego prawo działania lub zaniechania każdego użytkownika Internetu,
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne wypełnienie przez Użytkowników formularzy w Serwisie, a w szczególności nie ponosi odpowiedzialności względem osób trzecich, których dane zostały dodane w formularzu Serwisu bez ich wiedzy i zgody.
- W przypadku poniesienia przez Sprzedawcę szkody wskutek dostarczenia przez Użytkownika treści i danych, o których mowa powyżej, Sprzedawca będzie uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
- W sytuacji, gdy Klient jest spoza kraju Sprzedawcy, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
- W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
- W trakcie działania Serwisu, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu z ważnych powodów, m.in.
- zmiany polityk i wytycznych mających na celu dostosowanie do aktualnie prowadzonej działalności lub przeciwdziałania nadużyciom,
- zwiększenie bezpieczeństwa i sprawniejszego technicznego działania Serwisu,
- zmiana zakresu świadczonych Usług,
- spełnienie obowiązków prawnych, administracyjnych lub innych określonych obowiązków,
- zmiany przepisów prawa mające wpływ na Regulamin lub działalność Serwisu
Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie na nie mniej niż 14 dni przed ich wejściem w życie. Termin ten może nie zostać zachowany, jeżeli obowiązek regulacyjny lub zmiana przepisów prawa, jak również konieczność zapobieżenia nadużyciom lub zwiększenie bezpieczeństwa Serwisu będzie wymagała krótszego terminu powiadomienia.
- Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:
- stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
- wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
- powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę.
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży), zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów będących konsumentami lub przedsiębiorcami na prawach konsumenta przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
- Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 11.
- Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 11.
- W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Celem przetwarzania danych Klienta przez Sprzedawcę, podanych przez Klienta w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Polityce prywatności.
Załącznik nr 1 – Pouczenie o odstąpieniu od umowy
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość – bez podania przyczyny – w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
Aby skorzystać z tego prawa, wystarczy, że prześlesz nam czytelne oświadczenie o odstąpieniu – może to być wiadomość e-mail, tradycyjny list lub formularz (do którego wzór Ci udostępniamy, choć nie jest on obowiązkowy).
Dane do kontaktu: Magdalena Łubowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Social Me Magdalena Łubowska, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8272263396 REGON 524733211, email: magdalena@socialme.pl
Ważne: wystarczy, że prześlesz oświadczenie przed upływem 14 dni, aby termin został zachowany.
Co dzieje się po odstąpieniu?
Jeśli skorzystasz z prawa odstąpienia – zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej decyzji. Pieniądze oddajemy tą samą metodą, którą zapłaciłeś/aś (chyba że zgodziłeś/aś się na inną – bez dodatkowych kosztów dla Ciebie).
Co jeśli poprosisz o dostęp wcześniej?
Jeśli poprosisz nas o rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dni (np. dostęp do materiałów online od razu po zakupie), a następnie zdecydujesz się odstąpić od umowy – możemy obciążyć Cię proporcjonalną opłatą za część usługi, z której już skorzystałeś/aś do momentu odstąpienia.
Załącznik nr 2 – Wzór odstąpienia od umowy
Nasze dane do kontaktu:Magdalena Łubowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Social Me Magdalena Łubowska, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8272263396 REGON 524733211, email: magdalena@socialme.pl
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Odstępuję od umowy z dnia*… dotyczącej*/polegającej na*…..
Imię i nazwisko, adres Klienta* …………………………………………………
Data* …………………………………………………
Podpis*………………………………………………… (o ile wysyłane w wersji papierowej)
* uzupełnić
Załącznik nr 3 – Formularz reklamacji
Nasze dane do kontaktu: Magdalena Łubowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Social Me Magdalena Łubowska, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8272263396 REGON 524733211, email: magdalena@socialme.pl
FORMULARZ REKLAMACJI
(wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji dot. niezgodności Produktu z Umową)
Dotyczy zamówienia nr: _________ z dnia ____
Dotyczy produktu: _____________ [opis produktu]
Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową. Niezgodność Produktu z umową polega na: _____________
Niezgodność została stwierdzona w dniu _______________
Z uwagi na powyższe, proszę o: _____________ (wskazać roszczenie).
Imię i nazwisko, adres Klienta* … Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)
Data ………………….* uzupełnić
Załącznik nr 4 – Zgłoszenie naruszenia dotyczące treści użytkownika
ZGŁOSZENIE NARUSZENIA DOTYCZĄCE TREŚCI UŻYTKOWNIKA
Dane zgłaszającego / data : ……………………………………………
Adres e-mail: ……………………………………………………..
Zgłoszenie nielegalnych treści dotyczy Treści, które :
Zaznacz odpowiednie
- mają charakter terrorystyczny,
- są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami,
- mają charakter SPAMu lub notorycznie pojawiają się w Serwisie bez uzasadnionego celu;
- są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazującą na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą,
- naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie;
- służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji,
- służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;
- służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym;
- propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
- zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę;
- naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby;
- zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
- obrażają uczucia religijne.
Inne okoliczności uzasadniające uznanie treści za nielegalne: ………………………..
Nielegalne Treści znajdują się (wskaż konkretny adres URL):………………………..
Dodatkowe informacje/ wyjaśnienia dot. nielegalnych Treści (wskaż dodatkowe informacje/okoliczności/dane, które pozwolą nam lepiej rozpatrzyć sprawę, wskaż je w tym miejscu: ………………
Oświadczenie Zgłaszającego: Oświadczam, że zgłoszenie jest składane w dobrej wierze i przekonaniu co do tego, że informacje i zarzuty wskazane w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne (art. 16 ust. 2 lit. d Aktu o usługach cyfrowych)
……………………………………………
Podpis Zgłaszającego
(o ile dotyczy)