Dziękuje, że jesteś tutaj!
Zanim zapiszesz się na warsztaty, wykupisz kurs lub pobierzesz materiały – chcę jasno
i zrozumiale wyjaśnić, jak działa serwis i na jakich zasadach możesz korzystać z oferowanych przeze mnie usług.

Niniejszy Regulamin to nie tylko zbiór formalności – to przewodnik po naszych wspólnych zasadach. Znajdziesz tu wszystkie najważniejsze informacje:
– jak kupować warsztaty i produkty cyfrowe,
– jakie masz prawa jako uczestnik i konsument,
– jak działają płatności, odstąpienia, zwroty i reklamacje,
– na jakich warunkach możesz korzystać z materiałów i treści, które Ci udostępniam.

Dzięki temu dokumentowi możesz czuć się bezpiecznie – wiesz, na co się umawiamy, i co możesz od nas oczekiwać. Tworzę przestrzeń opartą na zaufaniu, przejrzystości i dobrej komunikacji – i zależy mi, by było to widoczne także w moich zasadach.

Zapoznaj się z regulaminem przed zakupem. Jeśli coś będzie dla Ciebie niejasne – napisz do mnie. Jestem po to, by odpowiedzieć i pomóc.

Magdalena Łubowska

  • Serwis prowadzi Magdalena Łubowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Social Me Magdalena Łubowska, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8272263396 REGON 524733211, zwaną dalej Sprzedawcą lub Właścicielem.
  • Punkt kontaktowy do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych, a także z Użytkownikami korzystającymi z Serwisu: magdalena@socialme.pl 
  • Regulamin obowiązuje od dnia 20 czerwca 2025 r

§1 POJĘCIA UŻYTE W REGULAMINIE  Z KTÓRYMI WARTO SIĘ ZAPOZNAĆ

  1. Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy) przedstawiona na Stronie pod domeną lub udostępniona Klientowi indywidualnie przez Sprzedawcę; 
  2. Platforma Sprzedawcy – platforma Sprzedawcy udostępniona w domenie  socialme.pl w ramach której udostępniane są Produkty Sprzedawcy;
  3. Platforma Zewnętrzna – platforma internetowa działająca niezależnie od Sprzedawcy, wykorzystywana do sprzedaży lub udostępniania Produktów Sprzedawcy, w szczególności platforma WebToLearn dostępna pod adresem https://webtolearn.pl/ Zasady korzystania z Platformy zewnętrznej mogą podlegać odrębnym regulaminom lub warunkom określonym przez operatora tej platformy.
  4. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
  6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, 
  7. Warsztaty–  forma interaktywnego szkolenia prowadzonego przez Sprzedawcę lub osoby przez niego upoważnione, mająca na celu przekazanie wiedzy, umiejętności lub doświadczeń z zakresu określonej tematyki. Warsztaty mogą odbywać się na żywo,w formie nagrania, cyklicznie. Informacja o formie i zawartości Warsztatu każdorazowo znajduje się w opisie Oferty.
  8. Produkt – Produkt elektroniczny lub Usługa (w tym m.in. szkolenia, kursy) oferowane przez Sprzedawcę, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
  9. Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie PDF, audio/video);
  10. Uczestnik – osoba korzystająca z Produktów Sprzedawcy;
  11. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
  12. Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów,  tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;
  13. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
  14. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający m.in. zasady korzystania z Serwisu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
  15. Sklep/Strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez Sprzedawcę pod domeną socialme.pl
  16. Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta;
  17. Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na:
    1. wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, 
    2. wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych Użytkowników tej Usługi, 
    3. inne formy interakcji za pomocą takich danych; 
  18. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
  19. Umowa – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki;
  20. Treść Użytkownika / Treści – informacje udostępniane, wytwarzane i/lub dostarczane przez Użytkownika w ramach korzystania z usług Serwisu, 
  21. Konto – indywidualne konto z możliwością administrowania, aktywowane w celu umożliwienia korzystania przez Klienta z Usług Serwisu lub/i Platformy Zewnętrznej 

§2 JAK I KIEDY DOCHODZI DO ZAWARCIA UMOWY MIĘDZY NAMI?

  1. Warunki realizacji zamówień oraz szczegóły współpracy określają zarówno niniejszy Regulamin, jak i konkretna Oferta przedstawiona Klientowi (m.in. na Platformie lub/i Platformie Zewnętrznej).
  2. Regulamin jest udostępniany Klientowi bezpłatnie przed zawarciem umowy. Na życzenie Klienta, dokument ten może być przekazany w formie pozwalającej na jego zapisanie, odczytanie i przechowywanie przy użyciu systemu teleinformatycznego, z którego korzysta Sprzedawca.
  3. Postanowienia Regulaminu oraz Oferty nie ograniczają ani nie wyłączają praw przysługujących Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zgodnie z obowiązującym prawem krajowym i unijnym (UE/EOG).
  4. W przypadku sprzeczności pomiędzy treścią Regulaminu a zapisami Oferty – decydujące znaczenie ma treść Oferty.
  5. Zawarcie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje w momencie spełnienia łącznie następujących warunków: akceptacji Regulaminu przez Klienta, skutecznego dokonania płatności oraz potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, z uwzględnieniem wyjątków wskazanych poniżej.
  6. Jeśli warunki danej Oferty przewidują, że płatność następuje po zawarciu umowy, to umowa uznawana jest za zawartą z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta oraz przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
  7. W przypadku wyboru płatności ratalnej lub cyklicznej, Klient zobowiązuje się do pokrycia całkowitej Ceny Produktu. Uiszczenie pierwszej raty nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty pozostałej części należności.
  8. Płatność uznaje się za dokonaną skutecznie, jeśli zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedawcy – niezależnie od wybranej formy (przelew, płatność elektroniczna, karta płatnicza).
  9. Podana Cena jest kwotą brutto – zawiera wszystkie należne podatki. Jeśli występują dodatkowe opłaty, Klient zostanie o nich poinformowany przed złożeniem zamówienia.
  10. Cena promocyjna (obniżona) to taka, która wynika z tymczasowego obniżenia pierwotnej ceny Produktu.
  11. Najniższa cena to cena obowiązująca przez 30 dni poprzedzających obniżkę. Jeżeli dany Produkt był oferowany krócej niż 30 dni, za najniższą cenę uznaje się najniższą cenę z tego skróconego okresu.
  12. Wszystkie ceny widoczne w Serwisie są podawane w polskich złotych (PLN), wyraźnie oznaczone i nie zawierają podatku VAT.

§3 JAK MOŻESZ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

  1. Klient może korzystać ze Strony przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 
  2. Płatności można dokonać za pomocą: 
  1. przelewu tradycyjnego po uprzednim złożeniu zamówienia bezpośrednio drogą mailową na adres Sprzedawcy: magdalena@socialme.pl 
  2. złożenia zamówienia poprzez wypełnienie formularza zakupu na Stronie internetowej,
  3. płatności elektronicznej za pośrednictwem BLIK, szybkiego przelewu online, karty debetowej lub kredytowej, Google Pay, Apple Pay, Masterpass, Visa Click to Pay.
  1. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient (ten sam numer konta z którego dostarczono płatność). 
  2. Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub sposobu płatności.
  3. Z uwagi na brzmienie ustawy o podatku od towarów i usług, w przypadku dokonywania zamówienia przez Przedsiębiorcę, w celu wystawienia faktury VAT przez Sprzedawcę, może być konieczne podanie numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy (np. NIP) na etapie składania zamówienia. 
  4. Faktury i dane wysyłane są elektronicznie, na adres e-mail Klienta, przez który składa zamówienie.
  1. W celu zakupu Produktów w Serwisie, należy:
  1. wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
  2. po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób płatności)
  3. zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia; do chwili akceptacji Regulaminu i zamówienia, możliwe jest samodzielne dokonanie modyfikacji w zakresie danych oraz Produktów dodanych do koszyka;
  4. po zapoznaniu się z zamówieniem, należy zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.

7.1.  W celu zakupu Produktów na Platformie Zewnętrznej, należy:

  1. wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
  2. po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób płatności)
  3. zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia; do chwili akceptacji Regulaminu i zamówienia, możliwe jest samodzielne dokonanie modyfikacji w zakresie danych oraz Produktów dodanych do koszyka;
  4. po zapoznaniu się z zamówieniem, należy zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca/ Platforma Zewnętrzna prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
  5. założyć Konto na którym udostępnione są produkty zgodnie z technicznymi wymaganiami Platformy Zewnętrznej oraz jej regulaminem
  1. W celu zakupu Produktów drogą elektroniczną np. za pomocą e-maila należy:
  1. Wybrać interesujące Cię Produkty oraz zapoznać się z treścią Oferty zawierającej ich opis, Cenę oraz warunki zakupu.
  2. Uzupełnić wymagane dane – takie jak dane kontaktowe, dane do faktury, sposób płatności i inne informacje niezbędne do realizacji zamówienia.
  3. Zapoznać się z podsumowaniem zamówienia, w tym z informacją o łącznej cenie oraz ewentualnych dodatkowych kosztach.
  4. Zaakceptować warunki zamówienia, w szczególności Regulamin oraz wybraną formę płatności, a następnie dokonać płatności.

9. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle Ci wiadomość z potwierdzeniem jego otrzymania oraz – po weryfikacji – potwierdzeniem przyjęcia do realizacji.

10. Jeśli dokumenty dotyczące warunków umowy nie zostały przekazane wcześniej, otrzymasz je po zawarciu umowy, razem z potwierdzeniem realizacji zamówienia.

Ważne:
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, jeżeli:

a) płatność nie zostanie dokonana w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, lub
b) dane podane w formularzu są niekompletne lub błędne i nie zostaną poprawione mimo wezwania.

§4 JAK REALIZUJE SIĘ ZAMÓWIENIE I ILE JEST DOSTĘPNE?

Produkty elektroniczne (m.in. e-booki/nagrania wideo/kursy on-line/materiały PDF)

  1. Dostęp do zakupionych produktów elektronicznych – takich jak kursy online, nagrania, e-booki czy inne produkty cyfrowe – przekazywany jest w zależności od rodzaju Produktu w jeden z poniższych sposobów, na adres e-mail podany podczas zakupu:
  1. link do logowania do Platformy Sprzedawcy, w ramach której Produkt został udostępniony wraz z założeniem Konta na platformie (jeśli dotyczy); 
  2. linku do pobrania Produktu elektronicznego, 
  3. link do nagrania udostępnionego w ramach platformy np. Vimeo, YouTube (w trybie niepublicznym)
  1. Dostęp do Produktu zostanie przekazany możliwie jak najszybciej – nie później niż w ciągu 24 godzin od zawarcia umowy, chyba że w Ofercie określono inny termin.
  2. W przypadku Produktu elektronicznego w postaci nagrań wideo, możliwe jest korzystanie z Produktu poprzez jego odtwarzanie (streaming). Zakazane jest udostępnianie linku do ww. nagrań osobom trzecim. 
  3. W przypadku Produktu elektronicznego takiego jak np. kursy/szkolenia/ warsztaty lub inne produkty elektroniczne, w ramach których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne w całości niezwłocznie po zakupie, materiały te będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu/szkolenia.
  4. Dostęp do Produktu jest ograniczony czasowo i wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy, o ile nic innego nie wynika z Oferty. 
  • Transmisje on-line (m.in. Warsztaty i webinary)
  1. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do transmisji on-line (m.in. Warsztatów, webinarów/ szkoleń on-line na żywo/prelekcji), Klientowi zostanie przydzielony dostęp do Platformy, na której odbywa się webinar/spotkanie najpóźniej przed terminem transmisji on-line. Dostęp zostanie przesłany na e-mail wskazany przez Klienta.
  2. Transmisje on-line mogą być nagrywane przez Sprzedawcę, o ile nic innego nie wynika z Oferty. 
  3. W związku z możliwością nagrywania transmisji on-line, Sprzedawca uregulował w niniejszym Regulaminie także kwestie utrwalania wizerunku oraz przetwarzania danych wrażliwych Klienta. [§5 Wizerunek]
  4. Transmisje mogą przybierać różne formy (w tym funkcjonalności techniczne) zgodnie z Ofertą Sprzedawcy. 
  • Szkolenie grupowe (m.in. Warsztaty online szkolenie grupowe on-line)
  1. Szczegółowe informacje dotyczące Szkoleń grupowych znajdują się w Ofercie.
  2. Szkolenia grupowe trwają minimum 120 minut, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  3. Szkolenia grupowe odbywają się zgodnie z harmonogramem.
  4. Z uwagi na specyfikę Szkoleń grupowych, zmiana harmonogramu przez Klienta nie jest możliwa. Nieobecność podczas Szkoleń grupowych nie stanowi podstawy do zwrotu wynagrodzenia za Szkolenie zrealizowane przez Sprzedawcę zgodnie z harmonogramem.
  5. Sprzedawca ma prawo nagrywać Szkolenia grupowe.
  6. Nagranie ze Szkolenie jest uwzględnione w cenie Szkolenia, o ile nic innego nie wynika z Oferty. 
  7. W przypadku nieobecności podczas Szkoleń grupowych, Klient ma możliwość otrzymać dostęp do materiałów dodatkowych (o ile zostały udostępnione przez Sprzedawcę zgodnie z Ofertą). Materiały zostaną udostępnione na platformie, do której link zostanie przesłany Klientowi przez Sprzedawcę lub zostaną przesłane e-mailem.
  • Inne ważne informacje dotyczące Produktów  – np. przypadek odwołania warsztatów
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania transmisji online lub szkolenia, jeżeli wystąpi ważna przyczyna, np. nagła choroba lub inne zdarzenie losowe. Informacja o zmianie przekazywana jest najpóźniej dzień przed planowanym terminem wydarzenia – chyba że przyczyna pojawi się później.
    W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o nowym terminie wydarzenia. Jeśli Klient nie będzie mógł wziąć udziału w zaproponowanym terminie, ma prawo odmówić udziału i zrezygnować z wydarzenia.
  2. Sprzedawca zapewnia, że będzie informować Klienta o wszelkich aktualizacjach i zmianach technicznych, które mają wpływ na prawidłowe działanie Produktu (np. nowe wersje, zabezpieczenia).
  3. Jeśli Klient ma problem z otwarciem materiałów, uruchomieniem pliku lub dostępem do Platformy Sprzedawcy – powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą w celu rozwiązania problemu.
  4. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Sprzedawcy, które uniemożliwiają korzystanie z Produktu, Klient może złożyć wniosek o przedłużenie dostępu. Czas przedłużenia będzie równy okresowi, w którym Produkt był niedostępny. Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę o takim problemie.
  5. Produkty Sprzedawcy są przeznaczone do użytku jednej osoby, chyba że inaczej określono w Ofercie.
    Jeśli Uczestnikiem szkolenia ma być inna osoba niż Klient (np. pracownik, współpracownik), Klient powinien to zgłosić przy składaniu zamówienia lub tuż po nim – wskazując dane Uczestnika, w szczególności adres e-mail do założenia konta. W takiej sytuacji Klient zobowiązany jest do przekazania Uczestnikowi Regulaminu i dopilnowania, by go przestrzegał. 

§5 WIZERUNEK UCZESTNIKA WARSZTATU – CO SIĘ Z NIM DZIEJE? 

  1. Klient jest świadomy, że wizerunek Uczestnika (np. twarz, głos, sposób wypowiedzi), udostępniany podczas udziału w warsztatach, transmisjach online lub aktywności w grupach (np. Discord, platformy edukacyjne), może być utrwalany i przetwarzany przez Sprzedawcę – m.in. do celów edukacyjnych, dokumentacyjnych, archiwalnych oraz realizacji umowy (np. udostępnienie nagrania innym uczestnikom kursu).
  2. Klient przyjmuje do wiadomości, że transmisje na żywo mogą być nagrywane, a następnie nagrania te mogą być udostępniane na platformach z materiałami szkoleniowymi, w ramach kursu lub warsztatu, którego Klient/Uczestnik jest częścią.
  3. Poprzez świadome włączenie kamery podczas warsztatów online lub umieszczenie swojego wizerunku w grupie, Klient wyraża zgodę na utrwalanie i wykorzystanie wizerunku Uczestnika przez Sprzedawcę – w formie zdjęć, nagrań wideo lub dźwięku – wyłącznie w celach związanych z przebiegiem zajęć i ich dokumentacją (np. udostępnienie nagrania uczestnikom grupy), a także dla celów edukacyjnych zgodnych z przedmiotem umowy.
Uwaga: Wszelkie wykorzystanie wizerunku Klienta lub Uczestnika w celach promocyjnych lub marketingowych (np. w mediach społecznościowych, reklamie) wymaga odrębnej, wyraźnej zgody.
  1. Sprzedawca może poddać nagrania lub zdjęcia technicznej obróbce (np. kadrowaniu, montażowi, zestawieniu z innymi materiałami), o ile nie narusza to godności ani dobrego imienia Uczestnika.
  2. Klient/Uczestnik zobowiązuje się nie nagrywać, kopiować ani rozpowszechniać wizerunku innych osób (uczestników lub prowadzących) bez ich uprzedniej, wyraźnej zgody. Naruszenie tej zasady może skutkować roszczeniami cywilnymi – w tym o zapłatę odszkodowania lub zadośćuczynienia – zarówno ze strony Sprzedawcy, jak i osób, których prawa zostały naruszone.

§6 WARUNKI TECHNICZNE JAKIE NALEŻY SPEŁNIĆ ABY SKORZYSTAĆ Z USŁUG/ PRODUKTÓW SPRZEDAWCY

  1. W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
  1. aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu. Zalecana przeglądarka to Google Chrome; Możliwe jest korzystanie także z innych przeglądarek (np. Opera, Mozilla Firefox), natomiast Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości działania Sklepu/Strony Sprzedawcy w ramach ww. przeglądarek;
  2. aktywnego konta poczty elektronicznej.
  3. W celu skorzystania z Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
  1. aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu. Zalecana przeglądarka to jedna z popularnych i używanych, takich jak np. Google Chrome; Możliwe jest korzystanie także z innych przeglądarek (np. Opera, Mozilla Firefox), natomiast Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości działania Sklepu/Strony Sprzedawcy w ramach ww. przeglądarek;
  2. aktywnego konta poczty elektronicznej;
  3. aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
  4. konta na platformie Sprzedawcy lub Platformie Zewnętrznej w przypadku, gdy z Oferty wynika, iż przedmiotem Umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej przestrzeni lub materiałów na platformie i utworzenie takiego Konta będzie konieczne;
  5. dostęp do słuchawek lub głośnika do odtwarzania dźwięku, a także mikrofonu – w przypadku Produktu uwzględniające transmisje on-line lub Szkolenia.
  6. W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na Produkt. 

§7 MOJA WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA – PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE

  1. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym Produkty elektroniczne, teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
  2. Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
  3. Zabrania się Klientowi udostępniać Produkty lub dane do swojego konta innym podmiotom. 
  4. Zakupiony Produkt nie może być przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej.
  5. O ile nic innego nie wynika z Oferty, licencja udzielona Klientowi nie obejmuje prawa do:
  1. trwałego lub czasowego zwielokrotnienia produktu w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
  2. wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości Produktu,
  3. odpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
  4. nieodpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
  1. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku. 
  2. W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną. Sprzedawca, w oparciu o obowiązujące przepisy może wystąpić z roszczeniem o:
  1. zaprzestanie naruszeń lub usunięcia skutków naruszeń;
  2. naprawienia szkody wyrządzonej naruszeniem poprzez zapłatę dwukrotności stosownego wynagrodzenia, które w chwili jego dochodzenia byłoby należne tytułem udzielenia przez uprawnionego zgody na korzystanie z utworu bądź też poprzez zapłatę odszkodowania ustalonego zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego (wybór należy do Sprzedawcy)
  3. wydania korzyści uzyskanych w wyniku dokonania naruszenia.
  4. Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych.

§8 CO ROBIĆ GDY OTRZYMASZ PRODUKT NIEZGODNY Z NASZĄ UMOWĄ?  

  1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Produktu na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta z poszanowaniem przepisów krajów na terytorium UE, EOG a ten Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany. 
  2. Reklamację należy wysłać na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). 
  3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu. Powyższe zasady mają zastosowanie także do reklamacji, o której mowa w §9
  4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta. 

Uwaga: Jeśli kupujesz u mnie kurs, e-book, dostęp do szkolenia czy inną treść cyfrową i coś nie działa (np. nie masz dostępu, treść nie odpowiada opisowi, jest poważny błąd), to:

✔️ możesz poprosić mnie o naprawienie problemu,
✔️ jeśli to niemożliwe – możesz zażądać obniżki ceny albo zrezygnować z umowy i odzyskać pieniądze.

Sprzedawca może odmówić naprawy tylko wtedy, gdy byłoby to nierealne lub zbyt kosztowne. Możesz od razu żądać zwrotu lub obniżki, jeśli:

– poprawka nie działa albo jej nie będzie,
– wada jest poważna.

  1. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy. 
  2. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. 
  3. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
  1. doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów 
  2. Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową; 
  3. brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową; 
  4. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy; 
  5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 

8. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny. 

9. Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy. 

10. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:

  1. Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub
  2. Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.

§1O KIEDY MOŻESZ ODSTĄPIĆ OD UMOWY? 

  1. Niniejszy rozdział określa zasady odstąpienia od Umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta  z poszanowaniem przepisów krajów na terytorium UE, EOG.
  2. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej.  W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 2 do Regulaminu.
  3. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku Umowy:
  1. o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
  2. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody;
  1. Klient, o którym mowa w ust. 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.

§11 KONTO UŻYTKOWNIKA

  1. Sprzedawca, w ramach Platformy Sprzedawcy może umożliwić Klientowi stworzenie Konta Użytkownika.
  2. Konto Użytkownika to indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę w celu korzystania z Produktów Sprzedawcy po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika, dalej jako Konto. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony (o ile nic innego nie wynika z Oferty).
  3. Zakazane jest udostępnianie Konta Użytkownika innym osobom trzecim niż te, do których został przypisany dostęp. 
  4. Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika oraz do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produkt udostępniany jest na Koncie Użytkownika. 
  5. Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące 
    możliwości utworzenia Konta Użytkownika lub w przypadku gdy Konto zostaje stworzone automatycznie – informacje o utworzeniu Konta. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło. 
  6. Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Sprzedawcy e-mailowo lub w inny sposób przyjęty do komunikacji ze Sprzedawcą z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
  7. Klient może również samodzielnie usunąć Konto, potwierdzając w formie dwuetapowej poprzez wpisanie uprzednio ustalonego indywidualnego hasła do Konta i potwierdzenie usunięcia aktywując przesłany link na adres mailowy Użytkownika. 
  8. Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
  9. Zabronione jest korzystanie przez Użytkowników z Serwisu lub Usług w sposób naruszający przepisy prawa, dobre obyczaje, dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
  10. W przypadku korzystania z Serwisu w sposób niezgodny Regulaminem, przepisami prawa, konto Użytkownika może zostać zablokowane.
  11. Użytkownik zostanie poinformowany o zablokowaniu konta za pośrednictwem poczty elektronicznej. 
  12. Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
  1. z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
  2. bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).

§12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 

Niektóre moje usługi mogą być kupowane także przez firmy. Ale jeśli jesteś przedsiębiorcą i nie działasz jako tzw. „przedsiębiorca na prawach konsumenta” (czyli nie kupujesz np. szkolenia jako osoba fizyczna do własnego rozwoju), to:

🔹 obowiązują Cię inne zasady niż konsumenta – mniej ochrony,
🔹 mogę wypowiedzieć umowę natychmiast, jeśli zajdzie taka potrzeba – wysyłając Ci e-mail lub list.

  1. Postanowienia tutaj wskazane mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  3. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności Towaru z Umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta. 
  4. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

§13 TREŚCI UDOSTĘPNIANE NA STRONIE/ TWOIM KONCIE 

Niedopuszczalne jest umieszczanie Treści Użytkownika, które: 

  1. Zakazane jest zamieszczanie przez Użytkownika Treści, które stanowią nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych DSA lub w inny sposób są niezgodne z Regulaminem.
  2. Pod pojęciem „nielegalnych Treści” należy rozumieć nielegalne treści, produkty, usługi i działania.
  3. Użytkownik nie może zamieszczać Treści, które:
    1. mają charakter terrorystyczny,
    2. są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami, 
    3. mają charakter spamu lub notorycznie pojawiają się w Serwisie bez uzasadnionego celu;
    4. są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazująca na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą,
    5. naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie;
    6. służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji,
    7. służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;
    8. służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym;
    9. propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
    10. zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę;
    11. naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby;
    12. zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
    13. obrażają uczucia religijne.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika zamieszczone w Serwisie, pod warunkiem że Sprzedawca:
    1. nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika,
    2. podejmuje niezwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych Treści Użytkownika lub w inny sposób ograniczenia ich widoczność lub monetyzację, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
  5. Właściciel ma obowiązek powiadomić odpowiednie służby/organy ścigania w przypadku gdy Użytkownik mógł popełnić, popełnia lub może popełnić przestępstwo zagrażające życiu lub bezpieczeństwu osoby/osób oraz przekazać wszystkie dostępne mu informacje na ten temat.
  • Moderacja przez Sprzedawcę
  1. Właściciel Serwisu zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści udostępnianych przez Użytkowników (np. komentarzy, postów, opinii czy innych materiałów publikowanych w Serwisie).
  2. Weryfikacja treści odbywa się z należytą starannością, w sposób bezstronny, proporcjonalny i zgodny z obowiązującymi przepisami, z poszanowaniem praw wszystkich zaangażowanych stron – w szczególności wolności wypowiedzi, pluralizmu i wolności mediów, a także innych praw i wolności podstawowych.
  3. Treści mogą być weryfikowane zarówno przed ich opublikowaniem, jak i po ich udostępnieniu – w zależności od ich rodzaju i sposobu korzystania z funkcjonalności Serwisu.
  4. Jeśli dana treść okaże się niezgodna z Regulaminem, Właściciel może:
  1. czasowo lub trwale zablokować jej widoczność,
  2. usunąć ją z Serwisu,
  3. ograniczyć jej zasięg lub możliwość monetyzacji (jeśli dotyczy).
  4. W przypadku powtarzającego się lub poważnego naruszenia Regulaminu, Właściciel może również:
  1. usunąć Konto Użytkownika,
  2. czasowo lub trwale ograniczyć dostęp do określonych funkcji Serwisu.
  1. Każda taka decyzja podejmowana jest rzetelnie i uczciwie, z uwzględnieniem interesów zarówno Użytkownika, jak i społeczności Serwisu. Właściciel przekazuje uzasadnienie podjętej decyzji.
  2. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się z decyzją o usunięciu lub zablokowaniu treści (lub innego działania moderacyjnego), ma prawo złożyć odwołanie, zgodnie z procedurą opisaną w dalszej części Regulaminu [zob. Procedura odwoławcza].
  • Zgłaszanie Treści Użytkownika
  1. Dowolna osoba lub dowolny podmiot mogą zgłosić Właścicielowi obecność w Serwisie Treści Użytkownika, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA).
  2. Zgłoszenie może nastąpić drogą e-mailową, na adres do kontaktu podany we wstępie Regulaminu, w tym z wykorzystaniem formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do Regulaminu.
  3. Zgłoszenie, o którym mowa w postanowieniu powyżej, powinno zawierać:
    1. uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści Użytkownika są niezgodne z Regulaminem;
    2. wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści Użytkownika, stosownie do rodzaju Treści Użytkownika i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
    3. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
    4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  4. Zgłoszenie powinno umożliwiać identyfikację zgłaszającego, natomiast nie jest to element obowiązkowy, chyba że tożsamość jest konieczna do ustalenia, czy dane Treści stanowią potencjalne Treści nielegalne. 
  5. Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, Właściciel przesyła Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia — drogą elektroniczną, na podany adres e-mail (o ile zgłoszenie zawiera informacje kontaktowe pozwalające na przesłanie potwierdzenia).
  6. W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy uniemożliwiające rozpatrzenie zgłoszenia, Właściciel może zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia, w tym w szczególności gdy dotyczy to m.in. potwierdzenia posiadanych praw, które są potencjalnie naruszane. Brak uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wezwania przez Właściciela, może stanowić podstawę do pozostawienia zgłoszenia bez rozpoznania.
  7. Właściciel przeprowadza weryfikację z zachowaniem należytej staranności. 
  8. Zgłaszanie i weryfikacja Treści ma na celu usunięcie informacji uznawanych za nielegalne Treści lub uniemożliwieniu dostępu do nich, z tym zastrzeżeniem, że nie może prowadzić do nadmiernego naruszania wolności wypowiedzi i informacji innych Użytkowników. 
  9. W trakcie dokonywania weryfikacji Właściciel jest uprawniony do zablokowania Treści Użytkownika w taki sposób, aby stały się niewidoczne dla innych Użytkowników lub do podjęcia innych działań opisanych w niniejszym rozdziale. Po dokonaniu weryfikacji, Właściciel może trwale zawiesić lub usunąć Treści Użytkownika jako naruszające Regulamin lub w inny sposób ograniczyć ich widoczność lub monetyzację albo uznać, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu. Jeżeli Treści Użytkownika zostały wcześniej zablokowane, a po weryfikacji okazało się, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu, Sprzedawca przywraca Treść Użytkownika do pierwotnego stanu. 
  10. W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, Właściciel niezwłocznie powiadamia o tym zarówno zgłaszającego, jak i Użytkownika, który zamieścił Treści Użytkownika podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
  11. W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej lub ich niepodjęcia, Użytkownik, który zamieścił te Treści Użytkownika, lub zgłaszający mogą złożyć odwołanie na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie [por. Procedura odwoławcza]
  • Procedura odwoławcza
  1. W przypadku, gdy:
  1. Właściciel nie zablokował lub nie usunął Treści Użytkownika lub nie ograniczył widoczności mimo zgłoszenia ze strony innego Użytkownika lub osoby trzeciej;
  2. Treści Użytkownika zostały zablokowane lub usunięte lub których widoczność została ograniczona niezgodnie z postanowieniami Regulaminu;
  3. Właściciel podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi, w pełni lub częściowo,
  4. Właściciel podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zamknięcia Konta
  5. Właściciel podjął decyzje w sprawie zawieszenia, zakończenia lub ograniczenia w inny sposób możliwości monetyzacji informacji,

Użytkownik, który przekazał Treści Użytkownika, lub osoba, która zgłosiła Treści Użytkownika do weryfikacji, może złożyć odwołanie.

  1. Każda decyzja Właściciela, o której mowa powyżej, musi zawierać uzasadnienie, które umożliwi złożenie odwołania, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy istnieją podstawy prawne do odmowy uzasadnienia decyzji. 
  2. Odwołanie można złożyć drogą elektroniczną na adres: magdalena@socialme.pl
  3. Odwołanie powinno zawierać niezbędne informacje pozwalające na jego rozpatrzenie, w tym m.in. dane identyfikacyjne i kontaktowe odwołującego się Użytkownika oraz szczegółowe uzasadnienie wskazujące na nieprawidłowości w decyzji Właściciela. 
  4. Właściciel niezwłocznie potwierdza otrzymanie odwołania drogą elektroniczną na wskazany e-mail. 
  5. Odwołanie jest rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia złożenia odwołania.
  6. W przypadku gdy odwołanie zawiera wystarczające podstawy do uznania, że decyzja Właściciela jest nieprawidłowa/nieuzasadniona, Właściciel niezwłocznie uchyla swoją decyzję.
  7. Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Właściciel/pod nadzorem personelu Właściciela.

§14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W czasie trwania siły wyższej, strony Umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
  2. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
    1. O ile Regulamin nie stanowi inaczej Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Użytkownika wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną, tylko wtedy, jeśli niewykonanie lub nienależyte wykonanie tych usług jest przez Sprzedawcę zawinione.
    2. Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia i szkody wynikłe z:
      1. niedostosowania się Użytkownika do wymogów technicznych niezbędnych do korzystania z Serwisu
      2. niedozwolonego korzystania z Serwisu przez Użytkownika lub inną osobę,
      3. złośliwego lub naruszającego prawo działania lub zaniechania każdego użytkownika Internetu,
    3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne wypełnienie przez Użytkowników formularzy w Serwisie, a w szczególności nie ponosi odpowiedzialności względem osób trzecich, których dane zostały dodane w formularzu Serwisu bez ich wiedzy i zgody.
    4. W przypadku poniesienia przez Sprzedawcę szkody wskutek dostarczenia przez Użytkownika treści i danych, o których mowa powyżej, Sprzedawca będzie uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
  3. W sytuacji, gdy Klient jest spoza kraju Sprzedawcy, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
  4. W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
  5. W trakcie działania Serwisu, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu z ważnych powodów, m.in. 
  1. zmiany polityk i wytycznych mających na celu dostosowanie do aktualnie prowadzonej działalności lub przeciwdziałania nadużyciom, 
  2. zwiększenie bezpieczeństwa i sprawniejszego technicznego działania  Serwisu, 
  3. zmiana zakresu świadczonych Usług,
  4. spełnienie obowiązków prawnych, administracyjnych lub innych określonych obowiązków, 
  5. zmiany przepisów prawa mające wpływ na Regulamin lub działalność Serwisu

Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie na nie mniej niż 14 dni przed ich wejściem w życie. Termin ten może nie zostać zachowany, jeżeli obowiązek regulacyjny lub zmiana przepisów prawa, jak również konieczność zapobieżenia nadużyciom lub zwiększenie bezpieczeństwa Serwisu będzie wymagała krótszego terminu powiadomienia. 

  1. Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:
  1. stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
  2. wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
  3. powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy.
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę. 
  2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży), zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów będących konsumentami lub przedsiębiorcami na prawach konsumenta przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
  3. Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 11.
  4. Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 11.
  5. W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Celem przetwarzania danych Klienta przez Sprzedawcę, podanych przez Klienta w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Polityce prywatności.

Załącznik nr 1 – Pouczenie o odstąpieniu od umowy

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość – bez podania przyczyny – w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.

Aby skorzystać z tego prawa, wystarczy, że prześlesz nam czytelne oświadczenie o odstąpieniu – może to być wiadomość e-mail, tradycyjny list lub formularz (do którego wzór Ci udostępniamy, choć nie jest on obowiązkowy).

Dane do kontaktu: Magdalena Łubowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Social Me Magdalena Łubowska, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8272263396 REGON 524733211, email: magdalena@socialme.pl

Ważne: wystarczy, że prześlesz oświadczenie przed upływem 14 dni, aby termin został zachowany.


Co dzieje się po odstąpieniu?

Jeśli skorzystasz z prawa odstąpienia – zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej decyzji. Pieniądze oddajemy tą samą metodą, którą zapłaciłeś/aś (chyba że zgodziłeś/aś się na inną – bez dodatkowych kosztów dla Ciebie).


Co jeśli poprosisz o dostęp wcześniej?

Jeśli poprosisz nas o rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dni (np. dostęp do materiałów online od razu po zakupie), a następnie zdecydujesz się odstąpić od umowy – możemy obciążyć Cię proporcjonalną opłatą za część usługi, z której już skorzystałeś/aś do momentu odstąpienia.

Załącznik nr 2 – Wzór odstąpienia od umowy

Nasze dane do kontaktu:Magdalena Łubowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Social Me Magdalena Łubowska, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8272263396 REGON 524733211, email:  magdalena@socialme.pl

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Odstępuję od umowy z dnia*… dotyczącej*/polegającej na*…..

Imię i nazwisko, adres Klienta* ………………………………………………… 

Data* ………………………………………………… 

Podpis*………………………………………………… (o ile wysyłane w wersji papierowej)

* uzupełnić


Załącznik nr 3 – Formularz reklamacji

Nasze dane do kontaktu: Magdalena Łubowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Social Me Magdalena Łubowska, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8272263396 REGON 524733211, email: magdalena@socialme.pl

FORMULARZ REKLAMACJI

(wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji dot. niezgodności Produktu z Umową)

Dotyczy zamówienia nr: _________ z dnia ____ 

Dotyczy produktu: _____________ [opis produktu]

Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową.  Niezgodność Produktu z umową polega na: _____________  

Niezgodność została stwierdzona w dniu _______________

Z uwagi na powyższe, proszę o: _____________ (wskazać roszczenie).

Imię i nazwisko, adres Klienta* … Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)

Data ………………….* uzupełnić

Załącznik nr 4 – Zgłoszenie naruszenia dotyczące treści użytkownika

ZGŁOSZENIE NARUSZENIA DOTYCZĄCE TREŚCI UŻYTKOWNIKA  

Dane zgłaszającego / data : ……………………………………………

Adres e-mail: ……………………………………………………..

Zgłoszenie nielegalnych treści dotyczy Treści, które :
Zaznacz odpowiednie

  • mają charakter terrorystyczny,
  • są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami, 
  • mają charakter SPAMu lub notorycznie pojawiają się w Serwisie bez uzasadnionego celu;
  • są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazującą na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą,
  • naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie;
  • służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji,
  • służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;
  • służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym;
  • propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
  • zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę;
  • naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby;
  • zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
  • obrażają uczucia religijne.

Inne okoliczności uzasadniające uznanie treści za nielegalne: ………………………..

Nielegalne Treści znajdują się (wskaż konkretny adres URL):………………………..

Dodatkowe informacje/ wyjaśnienia dot. nielegalnych Treści (wskaż dodatkowe informacje/okoliczności/dane, które pozwolą nam lepiej rozpatrzyć sprawę, wskaż je w tym miejscu: ………………

Oświadczenie Zgłaszającego: Oświadczam, że zgłoszenie jest składane w dobrej wierze i przekonaniu co do tego, że informacje i zarzuty wskazane w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne (art. 16 ust. 2 lit. d Aktu o usługach cyfrowych)

……………………………………………
Podpis Zgłaszającego
(o ile dotyczy)